Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
thorgus skrev:den är stenhård
Callmenobody skrev:Senaste inköpet
För att följa länken så måste du registera dig.
Nice... ser ut till att vara i ett bra skick!Callmenobody skrev:Senaste inköpet
Vad är det för motor? Själv hade jag förr som hobby att trimma porsche motorer. Gjorde tre stycken, 2 st såldes till banbilar, en hamnde i min egen 911- motorn höll men inte bilen helt okörbar i stan rent för mycket kraft, men på landsväg jösses!Don Tomaso skrev:Ett sånt här så jag kan sätta upp.
Den här:
Don Tomaso skrev:Ett sånt här så jag kan sätta upp.
Den här:
Martin skrev:Callmenobody skrev:Senaste inköpet
Najs! Vill äga en Amazon igen. Har haft två, en vit 65:a och en svart 66:a. Den där såg fin ut!
Årsmodell?
Callmenobody skrev:Jag fick den av morfar för drygt 20 år sedan och blev tvungen att sälja några år senare.
Den kom tillbaks med lastbil från Tyskland nu i veckan efter drygt 15 år
Leopold skrev:Med tanke på mina preferenser på långkok och att man oftast sätter igång litet väl sent på dagen med dessa... skaffade en tryckkokare![]()
Jäklar vilken bra grunka. Vi smällde ihop en kalops på trad högrev idag på en halvtimma![]()
Kanongott. Kortar tiden till ca 1/3 - 1/4 och jag ser fram emot vårens/sommarens/höstens BBQ där man kan förkoka thick ribs, kyckling etc på nolltid för att köra litet på grillen på slutet! För att inte tala om alla härliga vinter-chiligrytor jag nu kan fixa till på typ en trekvart istf 3-4 timmar
Leopold skrev:.... och här blir det dessutom minst lika gott eftersom alla smaker osv liksom pressas in. Krävs litet eftertanke såklart, morötter som kokats en halvtimme i en tryckkokare blir ju inte så roliga tex. Så det gör man inte.
Archon skrev:Jag har i dagarna provat dessa Big Blast Target Caps knallkorkar som jag inhandlat hos Hurricane.
...
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster