Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Dagens träningssugna gubbar plus en påhälsande Janne med våra nya medlemskort
börne skrev:Det var ju ett tag sedan jag sköt inomhus så det kanske till o med kan bli kul![]()
Även jag har ju mina gränser för kyla & nu är det ju askallt, kanske inte på termometern men med vinden blir det ju äckligt kallt!
Batistuta skrev:Du ska få prova min HW 55 så är du fast för det varma, sköna, gemytliga väderoberoende skyttet
janned skrev:Tror fanimej att jag kommer en sväng också....blyabstinensen börjar bli svår
Batistuta skrev:janned skrev:Tror fanimej att jag kommer en sväng också....blyabstinensen börjar bli svår
Får vi se den "nye" då
börne skrev:Batistuta skrev:janned skrev:Tror fanimej att jag kommer en sväng också....blyabstinensen börjar bli svår
Får vi se den "nye" då
Du menar ”pys”bössan...
Sorry Janne, du bjuder på den hoppas jag
För att va lite allvarlig så måste du ju ta med & visa den
Batistuta skrev:janned skrev:Tror fanimej att jag kommer en sväng också....blyabstinensen börjar bli svår
Får vi se den "nye" då
robban75 skrev:Jag e där vid 10. Grillning som vanligt?
börne skrev:Ja herre jäklar vilken fin bössa, inte alls avundsjuk, nä dåAvtrycket går inte att beskriva, bättre än sex helt enkelt
![]()
janned skrev:Ja hon är en riktig skönhet
robban75 skrev:Jag glömde mitt medlemskort vid innebanan. Nån som kan lägga undan detta sålänge?
robban75 skrev: Nån som kan lägga undan detta sålänge?
gubbe skrev:robban75 skrev: Nån som kan lägga undan detta sålänge?
Ja det blir inte börne, han har bråttom hem till Kristianstad Arena i kväll.
börne skrev:Ja herre jäklar vilken fin bössa, inte alls avundsjuk, nä dåAvtrycket går inte att beskriva, bättre än sex helt enkelt
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
janned skrev:Nitro skrev:Nu har du inte längre något att skylla på Janne![]()
Nä jag vet..
Kapten Kamin skrev:janned skrev:Nitro skrev:Nu har du inte längre något att skylla på Janne![]()
Nä jag vet..
Tror du blir farlig denna säsong..
janned skrev:Ja hade det bara räckt att byta bössa så....han bakom ska ju funka med
janned skrev:Ja hade det bara räckt att byta bössa så....
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst