Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:dano_swe skrev:Måste tyvärr ställa in. Hoppas ni får en myggfri dag och en trevlig tävling.
Tråkigt att höra.. Jag hade hoppats på chans till revansch..
dano_swe skrev:Kapten Kamin skrev:dano_swe skrev:Måste tyvärr ställa in. Hoppas ni får en myggfri dag och en trevlig tävling.
Tråkigt att höra.. Jag hade hoppats på chans till revansch..
Var helt inställd på att åka, men det sket sig hemma.
Satsar på Onsalas hösttävling.
dano_swe skrev:Måste tyvärr ställa in. Hoppas ni får en myggfri dag och en trevlig tävling.
Nitro skrev:Där var det minst 4 miljarder myggor som gick till attack.
mogwai skrev:Ser ut som att jag kan ta en paus från uppsatsskrivandet i helgen och tävla!
Kamin, finns det plats för en till övernattande i klubbstugan?
dano_swe skrev:Ändrade planer, drar med mile vid 15-tiden från Gbg. Hoppas det finns sovplats fortfarande.
Vi ses!
dano_swe skrev:Ändrade planer, drar med mile vid 15-tiden från Gbg. Hoppas det finns sovplats fortfarande.
Vi ses!
zpiff skrev:Måste tyvärr lämna återbud pumpen läcker och jag får inte upp mer än 100-110 bar i bössan innan läckan blir släpper ut allt jag hinner pumpa.
zpiff skrev:Måste tyvärr lämna återbud pumpen läcker och jag får inte upp mer än 100-110 bar i bössan innan läckan blir släpper ut allt jag hinner pumpa.
densvenske skrev:Är de dans i Karlstad i kväll?
börne skrev:densvenske skrev:Är de dans i Karlstad i kväll?
Är du på plats Hampus?
Larzzon skrev:börne skrev:densvenske skrev:Är de dans i Karlstad i kväll?
Är du på plats Hampus?
För att följa länken så måste du registera dig.
densvenske skrev:Larzzon skrev:börne skrev:densvenske skrev:Är de dans i Karlstad i kväll?
Är du på plats Hampus?
MSG korplag är på plats
börne skrev:densvenske skrev:Larzzon skrev:börne skrev:densvenske skrev:Är de dans i Karlstad i kväll?
Är du på plats Hampus?
MSG korplag är på plats
Hittat några Värmlandstöser än
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster