Idag var det TopGunn som var snabb med att sätta fyr, men hon gillar ju att elda så är inte så förvånad. Tinis ställde upp & hjälpte till med min skumma tändvätska som krävde en bruksanvisning för att få eld på som jag råkade få med mig från Kvantum, dom fick i alla fall fyr till slut så att vi fick käk
För att följa länken så måste du registera dig.Vi var totalt 7 skyttar som tränade nere i skogen, kul & det gick ju kanon att få plats!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Jag pangade fjäder även denna gång, fick börja med att skjuta in då jag haft loss siktet & flyttat det lite, men sen satt dom där dom ska igen!
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold kollade lite på min Aztec.
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis siktar in sig på ett fallmål 50 meter bort, man ser den lilla vita pricken.
För att följa länken så måste du registera dig.janned lyssnar på Ghost & skjuter för MSG
För att följa länken så måste du registera dig.Lite ställningsträning.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 var sist kvar & helt ensam i hallen, det var några som sköt där idag men fick ingen bild på dom. Här skjuter han in sin nyköpta Falcon T50 på sin Diana 56.
För att följa länken så måste du registera dig.Kom lite regnstänk då & då men mestadels hade vi tur med vädret
För att följa länken så måste du registera dig.Vi snackade lite om klubbtävlingen den 3/11... glöm inte den utan dyk upp vid 10:00 så lägger vi bana & har kul den dagen