Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Larzzon skrev:börne skrev:Beslutsångest De Lux!!
Köp en Kral och var glad!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Börjar nästan överväga att ta ner min TX till 10J med mitt shortstoke kit då jag vet att den går så fint trots att jag sagt att jag inte vill ändra på den nu så man kan panga ute under vinterhalvåret med den med 16J. Men det blir helt gratis att ta ner den & skjuta PCP dom dagar det går att vara ute under vintern.
Trodde ju att jag skulle kunna köpa en billig HW för max 3000kr inkl allt men det blir ju halvdyrt, plockade ihop det jag ville ha från Tobbe & det blev närmare 5000kr inkl ett avtryckarblad från Rowan Engineering då jag måste ha ett extra setback pga HW bygger bössor för dom med bauta nävar
Då behöver jag tillverka nåt för att shortstroka den också då jag inte hittade nåt till den som det finns till AA.
Beslutsångest De Lux!!
Air skrev:Du verkar vara lite av en stammis hos Tobbe på Hurricane åk dit o prova en HW95Luxus lite annat grepp på den kanske
räcker för dig där utan annat avtryck.Provskjut där han säljer vad jag förstår 7.5J med egna brickor ditlagda för 10j så
får du känna på locktime.Tinbum Tuning verkar ha HW 26mm shortstroke har inte provat själv dock.
börne skrev:Bra du la in denna bilden på "papperslappar" för den gjorde på nåt vis att jag kom att tänka på rengöringslapparna till Janne![]()
Räcker det med dom Janne![]()
janned skrev:börne skrev:Bra du la in denna bilden på "papperslappar" för den gjorde på nåt vis att jag kom att tänka på rengöringslapparna till Janne![]()
Räcker det med dom Janne![]()
Absolut...de gör dom![]()
börne skrev:Så var det skyttelördag igen. Laddad som bara den för att se hur nyförvärvet fungerade!
Skickade ju ut en påminnelse ang skylten som ska vändas vid skytte samt tillbaks när man avslutar, nu har det kommit upp en bättre & tydligare skylt då Magnus bytte i veckan, denna går ju inte att missuppfatta![]()
Snart... ska bara dra rent pipan sen så![]()
börne skrev:Jag har mycket svårare för att skjuta på tavla än t.e.x ett litet hål på 8mm som vi har på vissa mål inomhus. Fattar inte varför, är det nåt psykiskt att man ser bommen direkt på tavla som spökar. Jag vinglar runt betydligt mer när jag skjuter på tavla än på ett självmarkerande mål, riktigt stor skillnad, är det någon som känner igen sig?
Tinis skrev:Vilka träffar man imorgon?
Batistuta skrev:Tinis skrev:Vilka träffar man imorgon?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst