Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kincop skrev:Tack!
OM det blir en svart HW30S med tuning kit så är nästa letande efter en chronograf (Även kikarsikte så småningom)
Vilka rekommenderar ni (tipsa gärna om kikarsikte)?
Är dessa ok? (billigare verkar svårt att få till den kvalitén?)
För att följa länken så måste du registera dig.
Eller bör jag starta ny tråd om tillbehör?
Batistuta skrev:HW30 och kikarsikte är lite klurigt. Du får se till att det inte blir för långt då kan du inte bryta bössan.
Archon skrev:Det bästa siktet för en nybörjare är förmodligen ett sikte där fästena ingår, som något i den här stilen eller liknande:
Archon skrev:Det bästa siktet för en nybörjare är förmodligen ett sikte där fästena ingår, som något i den här stilen eller liknande:
Incite skrev:Archon skrev:Det bästa siktet för en nybörjare är förmodligen ett sikte där fästena ingår, som något i den här stilen eller liknande:
Jag håller absolut inte med. Jag förstår heller inte resonemanget. Varför skulle detta på något vis vara ekvivalent med lämpligt för nybörjare?
Att köpa ordentliga grejer som inte kostar alltför mycket men som ändå går att använda vettigt och har att bra andrahandsvärde känns betydligt högre prioriterat än om man får med extra tillbehör.
Saker som 'följer med' har generellt en tendens att inte hålla superb kvalité. I just detta fallet med kikare till fjäderbössa anser jag att man inte ska kompromissa med fästet utan se till att kvalitén är bästa möjliga, inom budget.
dorro skrev:...
Men är det jätteviktigt med joulen så kan man ju fråga säljaren om man inte kan få bössan levererad i 10J.
Kincop skrev:Detta erbjudande verkar lovande.
Ingår kikare (BUDGET?!), kulor, måltavlor samt fjäder(??).
Nån som kanske kan bekräfta att det är en fjäder som höjer Joulen från 7.5 till 10?
Batistuta skrev:Kincop skrev:Detta erbjudande verkar lovande.
Ingår kikare (BUDGET?!), kulor, måltavlor samt fjäder(??).
Nån som kanske kan bekräfta att det är en fjäder som höjer Joulen från 7.5 till 10?
Det står ju exportfjäder så det innebär ca 10 joule. Kikaren är nog inte mycket att ha, jag har köpt liknande paket och kikaren var budget -> budget. Ljuddämpare till HW30 är overkill.
PLUTTE skrev:Annars så säljer Hurricane Hw30s syntet, några hundra dyrare.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster