Sicken tur man tog iväg idag, roligaste skyttedagen på många veckor
Mycket folk & vi fick troligtvis en ny liten medlem eller kanske t.o.m en hel familj!
densvenske är i så fall inte minst längre

peter68 sköt med HW80 idag, bra smack i målen!
För att följa länken så måste du registera dig.Kom en familj på besök där deras äldsta grabb ville börja panga... riktigt kul
För att följa länken så måste du registera dig.Jag frågade om han ville panga på saker som trillar eller en måltavla, han funderade i tre sekunder... saker som trillar!! Ett bra svar tyckte jag & plockade fram ett fallmål & satte på 10 meter, berättade var han skulle sikta sedan skötte dom sig själv med hjälp av en kompis som är van skytt!
För att följa länken så måste du registera dig.Sölve laddar...
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis laddar... dessa magasin, är det verkligen nåt att ha
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis sköt lite också, med betoning på lite, den pipan slets inte ut under dagens skytte då hon mest var social, inget fel i det, ibland har man ingen lust
För att följa länken så måste du registera dig.Till slut blev korvarna varma, glömde att det var fuktiga briketter så det tog tid att få fart
För att följa länken så måste du registera dig.pattedog &...
För att följa länken så måste du registera dig.peter68 fortsatte att
För att följa länken så måste du registera dig.Idag vågade sig Batistuta ut i friska luften
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold sköt med TopGunns bössa då han hade luftläckage på sin egen, vi konstaterade att bössor mår inte bra av att stå i skåpet.
För att följa länken så måste du registera dig.pattedog &...
För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon tränade på stående.
För att följa länken så måste du registera dig.Viktiga papper...
För att följa länken så måste du registera dig.Jag satte mig i bänken igen, har känningar av kass rygg så vilar den ett tag till, sedan är det obekvämt med tjock jacka i sittande
FT & varmt & gott går före
FT träningen än så länge! Leopold hamnade också i bänken & imponerades av precisionen i bössan!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Hmm... vad ska jag nu panga på
För att följa länken så måste du registera dig.Hade problem i vinden under förmiddagen, men det rättade till sig senare, tror mest man inte riktigt vant sig vid hur mycket den där satans vinden påverkar efter den vindstilla innesäsongen

Dagens bästa blev en tumnagel på 40 meter i oberäknelig vind så det verkar som att prylarna fungerade, blev några träff på M8 muttern på 50 meter också!
För att följa länken så måste du registera dig.Larzon &...
För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta gick in då dom är veka eller nåt
För att följa länken så måste du registera dig.