Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Att jag inte har jacka har inget med utseendet på jackorna & clowner att göra om det var riktat till mig, har en skyttejacka men jag avskyr helt enkelt att ha den på mig!
Nitro skrev:Nej absolut inget riktat mot dig, kommer bara ihåg vilka diskussioner det var ett tag.
Marcus.soderlund skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ett royale 500 ...
Leopold skrev:Marcus.soderlund skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ett royale 500 ...
Grattis till en riktigt fin bysse
PeterSchelin skrev:Kikarsikte Walther 8-32x56.
Vet inte hur det står sej men det var pris som passade min plånbok just nu.
Får byta upp mej om jag tycker FT är lika kul som det ser ut![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
PeterSchelin skrev:Kikarsikte Walther 8-32x56.
Vet inte hur det står sej men det var pris som passade min plånbok just nu.
Får byta upp mej om jag tycker FT är lika kul som det ser ut![]()
bebbe skrev:Ett impulsköp! Ingen riktig luft picka men ändå. Helt chockad över hur pass hårt och ändå med hyfsad precision den skjuter??!Trotts att det puffar och blåser lite varstans :-D Jäkligt kul att plinka burkar med iaf :-D
Airsoft. Det är sådan där ”tändargas”? Man fyller på i botten. Tror den skjuter runt 100m/s. Tänker jag skulle prova med kronografen och se vad den presterar.huldreh skrev:bebbe skrev:Ett impulsköp! Ingen riktig luft picka men ändå. Helt chockad över hur pass hårt och ändå med hyfsad precision den skjuter??!Trotts att det puffar och blåser lite varstans :-D Jäkligt kul att plinka burkar med iaf :-D
Vad är det för något , en air soft? Drivs den av co2? hur många meter per sekund?
Jag har blivit nyfiken på såna där air softs som går på batteri, verkar ju smidigt! men kanske är nackdelen att de inte är speciellt kraftfulla... vore skönt att slippa pumpa, slippa köpa co2, bara plugga in geväret i väggen ett tag och sedan skjuta full auto
pattedog skrev:Övningsammon var slut så det fick bli kulor modell jakt... Får även bli en lång paus mellan varje skott
bebbe skrev: Airsoft. Det är sådan där ”tändargas”? Man fyller på i botten. Tror den skjuter runt 100m/s. Tänker jag skulle prova med kronografen och se vad den presterar.
Räcker dock för att skjuta hål i ”luft tavlor” på 10m iaf. Och med någorlunda precision.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster