Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

MrRotor skrev:Hej på er!
Är det fler som upplever att den fina plastkofferten, som medföljer FX-bössorna, blir omöjlig att stänga om man kränger på ett större FT-sikte och dessutom med ett redigt parallaxhjul?![]()
Rudolf91 skrev:Jag fick samma problem som du MrRotor
Först skaffade jag en keybordväska från För att följa länken så måste du registera dig. men tyckte att den blev lite klumpig att gå på banan med.
Men väldigt bra för transport.
Så då blev det en lättare variant från För att följa länken så måste du registera dig.
Liggunderlag från jysk: För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
MrRotor skrev:Rudolf91 skrev:Jag fick samma problem som du MrRotor
Först skaffade jag en keybordväska från För att följa länken så måste du registera dig. men tyckte att den blev lite klumpig att gå på banan med.
Men väldigt bra för transport.
Så då blev det en lättare variant från För att följa länken så måste du registera dig.
Liggunderlag från jysk: För att följa länken så måste du registera dig.
Det är ju alldeles lysande RudolfDet lustiga var att jag satt och mätte bössan igår kväll och insåg också att en keyboardväska blir lite för stor på breddmåttet (40-45 cm) alltså höjden om man nu bär väskan. Så jag tittade på exakt just den Swiss Arms väskan på Tacticalstore som du länkar till. Den såg perfekt ut.
![]()
![]()
Kan du mäta och se om de mått som anges på hemsidan för väskan är innermått eller yttermått?![]()
120x30x8cm
Jag överväger att kanske köpa den som är 100cm lång då jag inte har någon krok på min och mest vill ha en kompakt väska.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster