Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Det ska bli så jäkla kul att få skjuta på ett nytt område...
![]()
Rudolf91 skrev:Kapten Kamin skrev:Det ska bli så jäkla kul att få skjuta på ett nytt område...
![]()
Ja verkligen
börne skrev: Är rätt orkeslös ännu, men annars får jag väl anställa nån att asa runt på bössan![]()
Rudolf91 skrev:Den kan få åka i min pensionärsvagn
börne skrev:Rudolf91 skrev:Den kan få åka i min pensionärsvagn
Bör väl piggna till hoppas jag, men var en upplevelse när jag var & handlade i fredags, orkade knappt asa på kassarna
Men tagit det jäkligt lugnt & känner mig bättre, men inte testat på att anstränga mig alls sedan dess.
En vecka dit som sagt så ska nog gå bra, annars får bössan åka med dig & jag åka på Nitros vagn
skjutglad skrev:Målen klara för tävling!![]()
Skyltar och timers redo.![]()
Inskjutningstavlorna klara!![]()
Fan kan det inte vara söndag snart!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Kapten Kamin skrev:Några som ska övernatta inför tävlingen?
Ellen och Carl har bokat hotellrum i Halmstad och jag leter stuga eller liknande för mig och Lucas.
janned skrev:Anmäld 16J PCP ...har för avsikt att gå 2 varv (DD)
Ska bli trevligt att avsluta semestern med en tävling...så slipper man va hemma och ha jobbångest
skjutglad skrev:Kapten Kamin skrev:Några som ska övernatta inför tävlingen?
Ellen och Carl har bokat hotellrum i Halmstad och jag leter stuga eller liknande för mig och Lucas.
Skall inte Carl gå debutantklassen? Han kan få låna min 10J crossman. Den är lättskjuten.
Den skjuter ner målen av sig själv![]()
Har ingen sittkudde extra tyvärr.
skjutglad skrev:
Skall inte Carl gå debutantklassen? Han kan få låna min 10J crossman. Den är lättskjuten.
Den skjuter ner målen av sig själv![]()
IcemanCharlie skrev:Jag har en Steyr LG 110 med Sightron SIII FT 10-50x60 som sitter på Rowan Engineering Scope Riser, som jag kan låna ut eftersom den aldrig används av mig. Skjutglad såg mig använda den för 3-4 år sedan på inomhusbanan i Helsingborg och längre kom jag inte ;-) Är någon sugen att prova eller använda under denna tävling är det helt ok för mig! Jag kommer att sälja den inom snar framtid så den får användas som den bör:-)
Med vänlig hälsning, Michael
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster