Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ååååhhhhh, ni som hade looooovat vind!skjutglad skrev:Bra att vinden inte blir för kraftig då vi ett tag tänkte korta målen
då det lovades kraftigare vind.
Sweron skrev:Ååååhhhhh, ni som hade looooovat vind!skjutglad skrev:Bra att vinden inte blir för kraftig då vi ett tag tänkte korta målen
börne skrev:Sweron skrev:Ååååhhhhh, ni som hade looooovat vind!skjutglad skrev:Bra att vinden inte blir för kraftig då vi ett tag tänkte korta målen
Nä... ingen vind, det räcker & blir över med min höga puls jag har så fort jag rör mig just nu
Sweron skrev:Hög puls genererar mindre blodvolym per slag = mindre rörelse som fortplantar sig ut i bössan. Det blir stabilare!
Rudolf91 skrev:Sweron skrev:Hög puls genererar mindre blodvolym per slag = mindre rörelse som fortplantar sig ut i bössan. Det blir stabilare!
Hmm, med tanke på mina problem vet i katten om jag håller med om det![]()
Tomaz skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Är det här man åker in till tävlingen imorgon..?
Tomaz skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Är det här man åker in till tävlingen imorgon..?
Kapten Kamin skrev:Wessman + Hansson laddar på Club la Cocaracha i Halmstad.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:Jag gav så mycket jag orkade idag för inskjutning av siktet men kraften sinade, så tyvärr får jag avstå imorgonJag hoppas det kommer fler tillfällen
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster