Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Larzzon skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Nu går det hänga en tomhylsa i en femskottsgrupp.![]()
Börne du får förvänta dig tufft motstånd.
Nitro skrev:Larzzon skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Nu går det hänga en tomhylsa i en femskottsgrupp.![]()
En sak att skjuta en femskottsgrupp och en annan sak att skjuta en BR tavla speciellt vid lite vind.
Men gruppen ser bra ut
Larzzon skrev:Nu går det hänga en tomhylsa i en femskottsgrupp.![]()
Larzzon skrev:Nu är det GAME ON Börne!
Börjar inse att 30ggr förstoring är för lite vid BR, verkar vara något magiskt med 36x. En Weaver T36 hade inte varit fel...
Larzzon skrev:Nu är det GAME ON Börne!
Börjar inse att 30ggr förstoring är för lite vid BR, verkar vara något magiskt med 36x. En Weaver T36 hade inte varit fel...
börne skrev:Larzzon skrev:Nu är det GAME ON Börne!
Game On va det på FT SM... detta är bara lek för mig.
Det är kul med prylar så du får köpa ny, själv har jag ju bara 25X så då är det kört redan i förväg alltså
Larzzon skrev:LEK!?Va falls, nu kör vi! Det är tävling!!
börne skrev:Larzzon skrev:LEK!?Va falls, nu kör vi! Det är tävling!!
Vi ska skjuta hål i tavlor... det är aldrig allvarligt, det är tråkigt
Larzzon skrev:börne skrev:Larzzon skrev:LEK!?Va falls, nu kör vi! Det är tävling!!
Då är du nog på fel ställe! Här ska plastamöget få visa vad det går för!
börne skrev:Kom på en bra sak Larzzon.... det är inte dött på forumet denna fredagskväll, men antagligen är det bara du & jag som läser denna tråden
börne skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Larzzon skrev:LEK!?Va falls, nu kör vi! Det är tävling!!
Då är du nog på fel ställe! Här ska plastamöget få visa vad det går för!
Får man skjuta så fort man vill?
Jag vill bara grilla![]()
Är det bara en tavla man ska panga på, jag frågar ärligt nu för jag har ingen jäkla aning!?
börne skrev:Kom på en bra sak Larzzon.... det är inte dött på forumet denna fredagskväll, men antagligen är det bara du & jag som läser denna tråden
Nitro skrev:Du har missuppfattat det här med att bara mata iväg skotten i BR, det är därför du ska ha enkelskott.
börne skrev:Nitro skrev:Du har missuppfattat det här med att bara mata iväg skotten i BR, det är därför du ska ha enkelskott.
Jag skojar ju bara Nitro
Ska jag va ärlig ställer jag upp bara för att jag är så jäkla skjutkåt & vill panga med min nya 22lr bössa, BR kommer nog aldrig va nåt för mig!
Larzzon skrev:börne skrev:Nitro skrev:Du har missuppfattat det här med att bara mata iväg skotten i BR, det är därför du ska ha enkelskott.
Jag skojar ju bara Nitro
Ska jag va ärlig ställer jag upp bara för att jag är så jäkla skjutkåt & vill panga med min nya 22lr bössa, BR kommer nog aldrig va nåt för mig!
Vi ska nog få dig på andra tankar! Vi måste ju få ihop ett landslag i BR!
Larzzon skrev:Vi ska nog få dig på andra tankar! Vi måste ju få ihop ett landslag i BR!
Nitro skrev:Larzzon skrev:Vi ska nog få dig på andra tankar! Vi måste ju få ihop ett landslag i BR!
Tjeckien 2021 absolut, det är min tanke.
Been there done that, it´s fun
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster