Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
atte69 skrev:De va den jag använde .. med en extra plastbricka mot det skadade bakstycket..PERFEKT passform .(De e ju HW). .såg nu att det inte framgick i texten .men som sagt fjäder och styrning från hw97 10j.
Silwer skrev:
trevlig bössa och jag ska inte stjäla din tråd
Nu ska jag sluta sabotera.
Silwer skrev:Jo jag vet ich det samma gäller min bössa, den gör inte sp mycket över 10j, kanske 14J med hemlängtan.
atte69 skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
atte69 skrev:(ber om ursäkt men är inte helt säker på att jag fattade det där "_skikkelig slurvete maskinering.")
atte69 skrev:hade en gammal gamo med 135 m/s på mätaren å fiberpacckning ,, var på pysselhumör så den fick ärva fjädern från
hw35 an vilket resulterade i 185 m/s ,, inte för att jag har den till nått mer än att den står där ,, men man kan ju kalla det för julpyssel eller nåt va vet ja .. mest en kul grej ,,då kom ju den trötta hw fjädern till nytta å de e ju en hw tråd så varför inte ,.,.,.,
Chris skrev:Silwer skrev:Jo jag vet ich det samma gäller min bössa, den gör inte sp mycket över 10j, kanske 14J med hemlängtan.
Jag hade ju nöjet att byta fjädern till min HW35E som var från 2016/17 typ
originalfjädern gav 7,5j ganska precis
bestälde original HW Fac-fjäder med anpassad fjäderguide från Gotha och den gav drygga 17j före kapningen direkt.
... och enligt Enrico från Gotha Sportwaffencenter är det ett normalt värde för nyare HW35.
kommer inte riktigt ihåg men det var nånting med transferporten och när den ändrades...
atte69 skrev:Nej inte det trycket som är iklämt bakom fjädern ..dom är ju kassare än ..än.. ja va vet ja .. detta var den där trycket sitter med 2 sprintar e väl det bästa trycket dom fått fram .. ..blundar man å tänker på nått annat så e trycket ungefär som Dianas kultrycke.. inte helt kass men finns ju lite mer å önska . Men då jag fått bössan .rostig å slipad kolv som betsats röd !!!! så gör det mig inte nåt om den lägger av .. mest en kul grej för oss som aldrig hinner med det man skall för att man håller på med massa annat onödigt......
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster