Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:7° & lite vind på lördag... Då är det ju inte så kalltKanske man skulle passa på att smacka på lite där ute, nån mer som är sugen?
Men nu kommer väl prognosen ändras hundra gånger fram till dess
börne skrev:7° & lite vind på lördag... Då är det ju inte så kalltKanske man skulle passa på att smacka på lite där ute, nån mer som är sugen?
Men nu kommer väl prognosen ändras hundra gånger fram till dess
judgecipher skrev:Typiskt att det ska vara drägligt väder för utomhusskytte då...![]()
börne skrev:judgecipher skrev:Typiskt att det ska vara drägligt väder för utomhusskytte då...![]()
Ja alltid är det nåt skit... satans liv, det är mest ett elände![]()
Jaja... intresset från andra verkar lågt, men jag drar dit & smackar lite med Tikkan, så det blir inte ens luft
judgecipher skrev:Märkt att att när det är skitväder så lockar det inte så mycket att sitta inne o panga på 10m ändå...
Batistuta skrev:Jag är kvar fortfarande
börne skrev:Batistuta skrev:Jag är kvar fortfarande
I jakten på den perfekta tavlan
Batistuta skrev:Sista tavlan sköt jag på en prick stående tills jag missade.
Batistuta skrev:Orkade göra något med bilderna så det fick bli länkar. Börne fixar
Henno3 skrev:Härligt att se några sporterbössor från FWB! Det är ju inget matchavtryck direkt, men lär man sig hantera det så skjuter dom som en dröm, härliga bössor!
Larzzon skrev:Gott nytt år!
För att följa länken så måste du registera dig.
densvenske skrev:Larzzon skrev:Gott nytt år!
Ni är välkomna finns peka potatisgratäng kvar!![]()
Batistuta skrev:densvenske skrev:Larzzon skrev:Gott nytt år!
Ni är välkomna finns peka potatisgratäng kvar!![]()
Gott nytt själva, jag har precis tryckt ner frugans oxfile special så någon potatisgratäng får nog inte plats. Ha de gott nu killar
Larzzon skrev:Gott nytt år!![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst