Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Bara det att där följer med ett benstöd gör mig tveksam till att tillverkaren kan nåt om fjädervapen. Skjuta med benstöd på ett fjädergevär är inget bra.
Finns säkrare kort för nästan samma pengar. Framförallt har ju HW bra trycken, det har oftast inte andra billiga gevär.
För att följa länken så måste du registera dig.
Om man föredrar plast.
För att följa länken så måste du registera dig.
meling skrev:
hw50? Är den ett snäpp bättre än hw30?
börne skrev:Bättre vill jag inte påstå, den är dock lite större vilket väl inte är nåt fel om man är vuxen. HW30S är en rätt nätt bössa, väger inte så mycket så att yngre kan använda den, men den är för den del inte fel för vuxna. Den är väldigt uppskattad av många.
Men HW50S är det heller inget fel på. Alla HW's bössor är uppskattade utom HW57 pga hur laddningen går till på den.
Tänk på med dessa när du kollar runt att det ska vara en S modell, heter den bara HW30 eller HW50 så har den inte det bra trycket, nu tror jag det är svårare att hitta en utan S men bara så du vet.
Nu låter jag som att jag jobbar på HW men jag äger inte ens någon, men det är bar grejor
Chris skrev:alla nya HW har Rekord-trycket så vit jag vet
meling skrev:Chris skrev:alla nya HW har Rekord-trycket så vit jag vet
Blir nog ett hw30 i plast dåTack för svar!
Sako Finnbear skrev:meling skrev:Chris skrev:alla nya HW har Rekord-trycket så vit jag vet
Du kommer inte ångra dig.![]()
Köp på dig några olika burkar ammo med, min HW30S gillar RWS Hobby.
meling skrev:Sako Finnbear skrev:meling skrev:Chris skrev:alla nya HW har Rekord-trycket så vit jag vet
Kan man på något sett se på geväret om de har detta rekord trycket... Då jag är skeptisk på hw30s i plast om den har det eller ej... För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:meling skrev:Sako Finnbear skrev:meling skrev:Chris skrev:alla nya HW har Rekord-trycket så vit jag vet
Kan man på något sett se på geväret om de har detta rekord trycket... Då jag är skeptisk på hw30s i plast om den har det eller ej... För att följa länken så måste du registera dig.
Du ser det på den långa justerskruven till trycket.
Syntetkolvsbössan är också en "S" som Chris säger.
Chris skrev:den har det: "Vår omåttligt populära HW 30s. Nu med syntet kolv
Passar hela familjen!."
där står dessutom att det är en HW30S i själva beskrivningen
Silwer skrev:Hw 25? Borta?
Sako Finnbear skrev:Köp på dig några olika burkar ammo med, min HW30S gillar RWS Hobby.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster