Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Är lite avis även på denna bössan... fina som attan de där...
Dock ger den nog inte 31j som du skrev...
ogster skrev:Silwer skrev:Nu saknas ett sikte som jävlarinamma håller, 9x eller 12x kanske, har bara 4.5x nu och det funkar kanske för jakt men i övrigt är det rätt B, men håller för allt dock.
Nån som vet några billiga kinagrejor som är skapligt lätta och inte har iaf mer än 40mm glugg?
Denna är elak då rekylen är så inriktad på fram-bak enbart inget twangande eller nåt, och det tar en hel del på grejorna, utan sm onepiecet som sitter på åkte även det här lätta siktet av nästan direkt.
Jag har ett Bushnell Legend 5-15X40 Ao (True mildot) som du kan få köpa om det är intressant.
Det håller för allt, har 2st men bra användning för ena därav att den säljs.
Silwer skrev:Jo, man får kolla vad garantierna säger och skaffa ett helt enkelt.
Jo den är lute värre än en Tracker öven om den är mer kontrollerad, men hur än man bygger en sån här bössa så måste ju rekylen ta vägen nånstans, även om det står AA på den och den är bygd som en PS så rekylerar den så är det bara.
Och som sagt med vanliga ringar så glider siktet efter ett tag, och så har man tappat inställningarna, så jag blev frusterad, jag har aldrig behövt ta till ett onepice nångång så tyvärr har jag inget liggande heller.
ett 32mm skulle nog duga, jag tror att det kan var viktigt att inte sätta på ett för tungt sikte, även om den inte är en Patriot så kommer den slakta ett tungt sikte känner jag på mig.
Silwer skrev:...
Jakt var säkert tanken av AA men som sagt få i UK ville ha dem då FAC ju tydligen är skitjobbigt att ordna och isf väljer man ett PCP eller ett .22lr tex.
Detta ex är därifrån men var licensfritt mao har ägaren vågat utmana ödet eller plågat sig med 16J trots allt.
Men det förstnämnda tycks varit läget, han kapade nämligen fullfartsfjädern till under 10J för att sälja det hit.
Sen fanns inga FAC fjädrar att köpa längre tyvärr, så det var en olycka, Chamber säljer ju en eller gjorde iaf, men det är inte original.
...
Hi
I hope you can help me. I ordered from you back in 2010 several airgun parts, among them:
MS069Airgun Higher Power spring
Now I cant remember to which airgun, even though I supect to a AirArms TX200. Is this correct?
I cannot find the spring on your website anymore. It can also be to a Pro-Elite which I also owned at one time.
Hi Martin
The MS069 was sold for the Air Arms Pro Elite HP but we no longer offer this mainspring.
Regards
Martin skrev:Tydligen har jag en MS069Airgun Higher Power spring liggandes någonstans...
Jag beställde lite pryttlar från Chambers på den tiden jag hade en drös AA bysser.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster