Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:många skulle köpa tror jag.
PLUTTE skrev:Grattis till en fin bössa! Jag har också en i cal 22, vad har du för diopter på den?
lupak skrev:PLUTTE skrev:Grattis till en fin bössa! Jag har också en i cal 22, vad har du för diopter på den?
Det är en AA diopter, den passar bra till frontringen som följer med i påsen till HW30/50 m fl.
Silwer skrev:Riktigt fin, är det Lux eller vad variante hette? Piptyngden fanns i fler länder mins jag.
Silwer skrev:Riktigt fin, är det Lux eller vad variante hette? Piptyngden fanns i fler länder mins jag.
börne skrev:Silwer skrev:Riktigt fin, är det Lux eller vad variante hette? Piptyngden fanns i fler länder mins jag.
Luxus har även nätskärning, skulle alla HW haft. Lätt värt lite mer pengar, ser så ”billigt” ut utan.
Finns bra bild på Leopolds Luxus i visa din HW30 som ligger bland dom aktuella trådarna just nu.
Silwer skrev:Men de är väl bok de där?
HW slösar sällan med valnöten, bok kan ioffs se bra ut med men valnöt blir det aldrig.
HWs vaoen är vad jag vet alla i bok, enbart specualvarianter är annat, därav min tanke om hw35E kanske inte finns i evigheter.
Förstår inte varför ich om fabriken själva måste kontaktas för en valnötskolv, här har AA tänkt längre i min mening.
Harde skrev:Farfars sköt med den, jag har skjutit med den och nu har min dotter provat.
Silwer skrev:Du har väl brittiskt med? Du försvann innan du riktigt sagt vad du hittat.
Nu har ju de vapnen blivit mycket svåra att få köpa.
Själv har jag lagt ner allt, dels vill jag inte bli samlare och så har jag inte den ekonomin.
En gammlel LGV M eller CM önskas, men det får bli nåt annat år.
Lg55an är jag less på är i delar än, och Haenelen är inte i så bra mekaninskt skick de har tvingar in 4.5 stålkulor i pipan bla.
Inte troligt att man hittar bara 49a mekanik direkt.
Chris skrev:trevligt att det börja pratas mer fjäder
Chris skrev:trevligt att det börja pratas mer fjäder
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster