Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Vill bara konfirmera, allt fungerar som det skall och inga problem har uppdagats.
Clumber skrev:Batistuta skrev:Vill bara konfirmera, allt fungerar som det skall och inga problem har uppdagats.
Har du jämfört värdena och om dom stämmer ?
Jag köpte en i höstas och är nöjd med min också
Martin skrev:Bati, köpte du din via det engelska forumet? Var och kollade i den tråden men fattade det som att de köpt från Kina.?
Spyless på Postmords jäkla 85:- avgift...
Batistuta skrev:Martin skrev:Bati, köpte du din via det engelska forumet? Var och kollade i den tråden men fattade det som att de köpt från Kina.?
Om jag mins rätt så var det ebay.uk jag fick den ifrån, jag betalde inga postnord avgifter om jag minns rätt. Den fanns/finns ju på olika sidor. Minnet är kort men obrukbart tyvärr.
börne skrev:Batistuta skrev:Martin skrev:Bati, köpte du din via det engelska forumet? Var och kollade i den tråden men fattade det som att de köpt från Kina.?
Om jag mins rätt så var det ebay.uk jag fick den ifrån, jag betalde inga postnord avgifter om jag minns rätt. Den fanns/finns ju på olika sidor. Minnet är kort men obrukbart tyvärr.
Du länkar hit på första sidan i alla fall... För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:Jo men det var väl länken på det engelska forumet.
Silwer skrev:Vad ger de där gamka LGV och H55orna?
Silwer skrev:Ok tack, iofs car ju hw55 en HV 50V egentlugen som då var en sporter.
LGV trodde jag möjligen skulle klara 10,J, MEN nu vegriper hag att du inte försökt utan mätt exemplaren.
Jan inte släppa just LGV M med 10J, skulle ha kastat mig på den du la ut som slutade på 84euro, en kantig är vad jag vill hs.
Nåja får ta det lungt ett tag. Inte precis så jag kan anvönda den.
skånepåg skrev:vart hittar ni era kronografer så billigt, jag hittar på ebay från Kina, men räknar man pris+frakt+moms o avgift, så hamnar på nästan 400kr.. visst ingen jättesumma, men sen finns ju risken att man ej får något eller den ej funkar.
Från sverige finns de kronografer för 800kr, gratis frakt o 1 års garanti.
Gärna en länk på nåt neråt 300kr inkl moms o så tar jag gärna
skånepåg skrev:vart hittar ni era kronografer så billigt, jag hittar på ebay från Kina, men räknar man pris+frakt+moms o avgift, så hamnar på nästan 400kr.. visst ingen jättesumma, men sen finns ju risken att man ej får något eller den ej funkar.
dagevert skrev:skånepåg skrev:vart hittar ni era kronografer så billigt, jag hittar på ebay från Kina, men räknar man pris+frakt+moms o avgift, så hamnar på nästan 400kr.. visst ingen jättesumma, men sen finns ju risken att man ej får något eller den ej funkar.
För att följa länken så måste du registera dig.
colsson skrev:skånepåg skrev:vart hittar ni era kronografer så billigt, jag hittar på ebay från Kina, men räknar man pris+frakt+moms o avgift, så hamnar på nästan 400kr.. visst ingen jättesumma, men sen finns ju risken att man ej får något eller den ej funkar.
Var hittar jag en kronograf i Sverige för 800 kr inkl frakt?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster