Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rovsmor skrev:Vad har du förväntat dig av max 10J?
Med trimkitt är det som natt o dag, men då behöver man licens
JonasW83 skrev:Jag har ingen Royal utan en Crown. Men skillnaden mellan typ 15J och 45J är enorm enligt mig. Du går från en väldigt tyst bössa till något som matchar en 22lr i ljudnivå. Det är ett ganska skarpt ljud också till skillnad från en mindre krutbössa.
bobie81 skrev:JonasW83 skrev:Jag har ingen Royal utan en Crown. Men skillnaden mellan typ 15J och 45J är enorm enligt mig. Du går från en väldigt tyst bössa till något som matchar en 22lr i ljudnivå. Det är ett ganska skarpt ljud också till skillnad från en mindre krutbössa.
Nu är det ju bara 10j på den och man hör ju knappt att man skjuter med den, vet inte vad man hamnar i för joul när man satt i trimkittet och hur mycket högre det kommer låta, nu så hör man knappt att man skjuter
bobie81 skrev:nu så hör man knappt att man skjuter
börne skrev:bobie81 skrev:nu så hör man knappt att man skjuter
Då R400 har shroud så är dom tysta... vill du att det ska smälla får du ta bort shrouden.
En R400 i 45J låter inte mycket i jämförelse med andra bössor utan shroud som lever om ordentligt i den effekten. .
En fullfartare så kan du jämföra ljudet.... För att följa länken så måste du registera dig.
bobie81 skrev:Vill ju inte det ska smälla så man skrämmer grannarna, för nu i 10j som den är i låter det typ inget alls, nog vet jag att den kommer låta högre men frågan är ju hur mkt högre det kommer låta :p
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster