Kanske en tjej haft den tex om man ska gå efter valen av färger osv, öven pipan.
Den blir ju personlg, men för mig ör det mest synd att glöra det där, den lär inte gå dyrare direkt.
Såklart funkar den ju sådär med, men jag vill inte bli sedd med den hehe
Inget special finns, men dock nickelblock och pipa elller helsvart det valet verkar hängt med alla åren.
Trycket byttes ut på 80talet mot slutet kanske och man kortade pipan för att kunna göra hålen åt sidorna för moderering.
Plötsligt fick blocket vid pipinfästningen tre insexor som håller pipan, vet ej varför och 3d kolv infördes den enda
SSP med detta, en rött simpel sak, en kupad bricka i botten på handtagets infästning och handtaget urborrad så det ska gå att luta hit ich dit en aning, tar nan bort brucjåkan går vanluga handtag på.
De fanns nog med till sent 90tal och verkar bli allt mer populära och eftertraktade, de ör lite av en pustol man gillar eller absolut inte gillar.
En fördel hade den direkt över tex FWB100 serien, den låga siktlinjen så blev ju sen alla matchpistoler, vilket gör att den käns fräsch att skjuta med.
Kolsyrevarianten är mycket lik fö och är man helt cåvansinnig kan nan bygga om dem till
PCP med delar från Walther, var en ute på egun bara för några veckor sen, jättedyr förstås.
Och själv vill jag ha
SSP så jag slipper nåt att fylla från, visst blir den ju tyngre, på
FWB 103 går pumparmen att haka av när man ska skjuta, men det blir ett moment extra som folk ledsnar på i längden tror jag.
Kvaliteten är mycket hög det är nåt ev nya liknande saknar i mycket, hoppas slitdelar blir kvar länge, tyvärr torkar packningarna ju ständigt med tiden.
Visst kan man köpa en Baikal 46m, men sen måste nan ha nytt handtag och imo ör den välbygd men finnishen öär hur rysk som helst i jämförelse, det gör väl inget i funktion effekten är liknande.
Fwb 103 har blivit löjlugt dyr, de är bra men inte riktigt så bra som en nyare ljusblå kstar.