Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Desaleux skrev:Fint vapenvårds stöd och ser att ni har fisk drags låda grå svarta hade en sådan som verktygslåda var inte lyckad att ha tyngre verktyg i vick facken hade i båten tappade verktyg till sjöss.
Desaleux skrev:Solvent koppar lösare vissa luktar ju stark amoniak jag tipsade en kompis om något som fungerar natur medel antingen fungerar det utmärkt eller så stryper han mig nästa gång jag ser migjag provade slänga ner i det ett koppar mynt var som blankt som om jag gjorde i skolans svavelsyra bad men det här luktar ej och är natur produkt ingår i matlagning.
Sako Finnbear skrev:Nej märker ingen försämring alls!
Använder koppar/blylösare väldigt sällan på salongaren, går flera år emellan. Vanligt vis
drar jag bara genom några draglappar med vapenolja, vilket är fullgott.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Nej märker ingen försämring alls!
Använder koppar/blylösare väldigt sällan på salongaren, går flera år emellan. Vanligt vis
drar jag bara genom några draglappar med vapenolja, vilket är fullgott.
Ok... Är ju "ny" inom krutskyttet så man är ju lite osäker på vad som är rätt eller fel
Desaleux skrev:Jag gav kompisen manualer på m96 och m40 från farsans arme bok kopier vilket stämmer med det han har en karl gusta 96 och parker hele 98 är som en HVA 1640 sid säkring så han kan göra vapen vård och demontering och i hop på de och en annan kompis min klass kompis räddade tävlings karl gusta 96 från skrotning fick nys om den i sista stund.
Sundan skrev:Är nöjd med min Tikka T1x men oj vad mycket finare det är med en riktigt fin träkolv !
Snyggt !
Sundan skrev:Är nöjd med min Tikka T1x men oj vad mycket finare det är med en riktigt fin träkolv !
Snyggt !
börne skrev:Sundan skrev:Är nöjd med min Tikka T1x men oj vad mycket finare det är med en riktigt fin träkolv !
Snyggt !
Jo det insåg jag ganska snabbt att plast kolven kommer bytas ut. Blev en helt annan bössa att skjuta med
börne skrev:Sundan skrev:Är nöjd med min Tikka T1x men oj vad mycket finare det är med en riktigt fin träkolv !
Snyggt !
Jo det insåg jag ganska snabbt att plast kolven kommer bytas ut. Blev en helt annan bössa att skjuta med
Nu blir det lite OT.
Vilken ammo använder du i din T1x Sundan?
Jag var uppe hos Anders på Skytteservice i Älmhult & sköt i skottstol, större skillnad än man kan tro även på samma kulor. Så har du möjlighet att testa i skottstol gör det. Hittade en batch av SK Rifle Match som gav 10mm cc på 50 meter, så jag köpte det han hade hemma av den.
Sako Finnbear skrev:Var längesedan man hade ut och luftade 375:an, får bli en tur till banan och ha lite
skoj.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster