Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Är ju 7 År gammal så inget konstigt att remmen töjts lite.
För att följa länken så måste du registera dig.
Sen blir det så här när den ligger i väskan.
Går väl inte att göra nåt åt antar jag.
börne skrev:Ok... Är ju värt ett test![]()
Du verkar ju vara något av en läderexpert så
börne skrev:Vi får se... ligger redan i blöt
börne skrev:Tjohoo...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Tjohoo...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Blev det bra?
börne skrev:Sako Finnbear skrev:börne skrev:Tjohoo...![]()
Blev det bra?
Det tycker jag bilden visar, är ju stor skillnad, går inte lyfta mer än så nu
Sako Finnbear skrev:Ett paket damp ner med lite roliga saker...
Tavlor, diaboler och två pippackningar till HW30:in.
Luftpangarn skrev:Sako Finnbear skrev:Ett paket damp ner med lite roliga saker...
Tavlor, diaboler och två pippackningar till HW30:in.
Mina erfarenheter säger att "RWS Hobby" är en ruggigt bra kula, som måste ingå i jämförelser med JSBs sortiment, baserat på mina 4,5mm erfarenheter.
Någon i forumet skrev om 5,5mm ur FT synpunkt. Kulan är ganska lätt, och jag tycker att man skall jämföra den. RWS verkar ha rätt jämn kvalitet. (Men 5,5 har jag ännu inte testat. Har varit upptagen med mina vilda-western revolvrar.Har 5,5 hemma. men inte blivit sugen än.
)
PS Fel tråd förmodligen. Men det är liksom som diskussion över bira och rödvin - ämnet "flyter"...
Nitro skrev:Har också en sådan och den är gedigen samt ser trevlig ut.
Men... som nämnts tidigare är vi en hel del som "råkat" tömma skotten ner i gräset efter att man ska resa sig från sittande FT ställning.
Så jag bojkottar min av den anledningen. Men den kan ju absolut funka bra för övrigt i andra ställningar eller plinking.
Desaleux skrev:Jag antar att man nötte hål på fickan med diabol burken gänga upp och ner mellan varje skott
Desaleux skrev:Punkterings fix på min cykel en MIYATA on/off road runner fram däcket slang fixade upp den i dag tur man inte for var tomt fram däck efter lunchen när jag kom ut blder komer på min senare de här är från Happyride när den komm var den inne nu är de bly tung cykel på den sidan samma syndrom elit som här fast allmän sidorna luftvapen![]()
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster