Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
andersson skrev:Det första man gör efter jobbet kollar alla luftvapen sidor i jakten på bilder men va faaan inte en bild!!!
Progunner har lagt ut info men var är bilden på den stackars bössan
yellonet skrev:G-sor1 ser ut att vara väldigt lik Axsor-bössan, inte så konstigt, men varför skulle man vilja betala över 10 000 :- undrar jag...
Bsa_Airsporter skrev:AT är ganska bra att ha på vapnen då det inte ska gå att bygga om till FAC utan licens, då blir de till att lämna in bössan =)
ogster skrev:Zaphod:
Du kan ta isär HELA bössan iallafall å byta alla slitdelar.
Står även i tråden om du läser den
öberg skrev:Du kan byta alla slitdelar, och riva bössan i molekyler om du vill utom just den del som styr luftflödet in i pipan!
ogster skrev:8:e inlägget på första sidan, skit enkelt att hitta.öberg skrev:Du kan byta alla slitdelar, och riva bössan i molekyler om du vill utom just den del som styr luftflödet in i pipan!
Sen består väl bara själva AT av nån skruv som går av vilket man får med en ny fast riktig som jag har fattat det...
ogster skrev:8:e inlägget på första sidan, skit enkelt att hitta.öberg skrev:Du kan byta alla slitdelar, och riva bössan i molekyler om du vill utom just den del som styr luftflödet in i pipan!
Sen består väl bara själva AT av nån skruv som går av vilket man får med en ny fast riktig som jag har fattat det...
G0LI4T skrev:
Precis som jag sagt tidigare, gå direkt till källan, så får man svar.
öberg skrev:yellonet skrev:G-sor1 ser ut att vara väldigt lik Axsor-bössan, inte så konstigt, men varför skulle man vilja betala över 10 000 :- undrar jag...
För att man får en bössa som inte är massproducerad och för att det sitter en kolv av den högre skolan på den kanske
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster