Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Det här forumet har tagits över helt av inlägg om billiga Kina bössor som ändå ingen verkar vilja ha... Har inte sett ett enda inlägg om att man köpt någon av alla dessa billiga Kinabössor, det bara mals på om dom.
Känns som att det maler på i en spiral rakt ner i avgrunden för tillfället för forumet![]()
Vaknade på fel sida så måste spy lite galla...
börne skrev:Det här forumet har tagits över helt av inlägg om billiga Kina bössor som ändå ingen verkar vilja ha... Har inte sett ett enda inlägg om att man köpt någon av alla dessa billiga Kinabössor, det bara mals på om dom.
Känns som att det maler på i en spiral rakt ner i avgrunden för tillfället för forumet![]()
Vaknade på fel sida så måste spy lite galla...
Nitro skrev:Men jag kan till viss del förstå din frustration då jag vet vet att du föredrar vapen av hög klass även om de är dyrare.
När dessa diskussioner, tankar och åsikter ofta handlar om enklare vapen hos en del av våra medlemmar.
Personligen gillar jag matchvapen oavsett om de är gamla eller nya.
Nitro skrev:Hur svårt kan det va tänker jag. Deras bössor hade blivit så mycket mer eftertraktade om deras trycke varit bättre.
Luftpangarn skrev:Annars tycker jag faktiskt att denna bössa - trots att den är löjligt grovsvarvad - faktiskt skjuter rätt ok på på 30m. Den är sannolikt avsedd för fattiga kinesiska bönder att skjuta en pippi att förgylla riset med. Axelrem, en burk ammo, och ett enkelt kikarsikte med 2x förstoring ingick.Och om jag inte minns fel, en röd stjärna tryckt på kartongen.![]()
Desaleux skrev:Nu är det där ett enkel simpelt trycke av cometa men det är rakt av gjort funka typ på de trycket diana har äldre typer men inget som liknar så cometas simpla rakt av typ cometa det där med patent gäller även importörer också men det är inget i vår sekels tid som sådant juridiskt bryr sig alls om nu mera. Det är ofantlig produktion kina en enda modell i miljon upplaga på världs marknaden.
Desaleux skrev:Princip ja men mycket paten har gått ut och det skall kontinuerligt förnyas och så är det juridiska längde hur länga det får gäll men de är länder med kopiera kultur vilket är upp till bolag upptäcka driva process de hinner få ut medans import Eu och USA då blir någon juridiskt ansvarig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster