Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Skulle tro att en kvalitétsbössa fungerar bra utan att man plockar isär dem och putsar hej vilt.sexskjutarn skrev:Visste inte att tyskarna satt o handputsa alla detaljer i sina serietillverkade Weirauch med 600 papper innan dom gick till försäljning, om nu det är sant, så kan du skippa vad jag har skrivit om du köper en sådan.
sexskjutarn skrev:Visste inte att tyskarna satt o handputsa alla detaljer i sina serietillverkade Weirauch med 600 papper innan dom gick till försäljning, om nu det är sant, så kan du skippa vad jag har skrivit om du köper en sådan.
sexskjutarn skrev:Visste inte att tyskarna satt o handputsa alla detaljer i sina serietillverkade Weirauch med 600 papper innan dom gick till försäljning, om nu det är sant, så kan du skippa vad jag har skrivit om du köper en sådan.
mathewsbow skrev:sexskjutarn skrev:Visste inte att tyskarna satt o handputsa alla detaljer i sina serietillverkade Weirauch med 600 papper innan dom gick till försäljning, om nu det är sant, så kan du skippa vad jag har skrivit om du köper en sådan.
Men har man klämt på tex en HW77-97 min ögonsten!
sexskjutarn skrev:Slipa på allt som kan påverka precisionen. Börja gärna med 600, som automatiskt sedan blir 1200.
bonemala skrev:Jag har ingen ny bössa utan det var en allmän fråga om vad som är bra att göra med ett nytt vapen innan användning. Det finns ju saker som inte mår bra av skruvande så länge det funkar.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster