Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zpiff skrev:Tycker inte att det är några problem på forumet med påhopp och annan mobing. Dock så kan det komma lite kommentarer om man tar upp airsoft eller som ny medlem direkt börjar ställa frågor om hur man får upp farten på sin nyköpta Hatsan...
Silwer skrev:
Vad är detta om?att skjuta folk med luftvapen eller andra ev metoder att slå folk har väl inget mer forumet att göra?
klickmans skrev: Mobbare fattar inte sånt här, men dom smarta förstår hur viktigt det är att ha en inkluderande attityd till nybörjare som jag.
Silwer skrev:Slut.
Silwer skrev:Lång text ovan...................................
Chris skrev:Silwer skrev:Slut.
Desaleux skrev:Eller som han som tog luft pistolen till min skola efter fått en knyt näve i magen avvisa köp ½ sprit far hem kommer till baka ryker upp luft pistolen säjer jag skall skuta honom slutar med att vi blev ur förbanade på killen när vi såg luftpistolen gav honom general stryk komma här med luft pistol du får en smäll till tok fan.
Sako Finnbear skrev:Självförsvar med luftpistol ter ju síg ungefär lika intelligent som att jaga vildsvin med
luftgevär. Slutar med att man får lägga benen på ryggen!
Don Tommaso skrev:Sako Finnbear skrev:Självförsvar med luftpistol ter ju síg ungefär lika intelligent som att jaga vildsvin med
luftgevär. Slutar med att man får lägga benen på ryggen!
Vilket får mig att tänka på den gången för många år sedan jag åkte upp till Hallandsåsen för att testa min nyinköpta hW45:a på burkar och lite annat kul. Plötsligt dyker det upp en kille i en fyrhjulsdriven bil och stannar till och hälsar. Vi pratar lite och jag förklarar vad jag gör däruppe mitt på åsen, varvid han svarar "ja, själv är jag här för att ta en gris med min nya bössa".
Tydligen var det gott om vildsvin på Hallansåsen på den tiden (och säkert än idag).
HW45:an kändes med en gång inte så kraftfull och jag hade 360 graders synfält under hela skyttet...de där grisarna lär kunna vara ganska ilskna av sig....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst