Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Jo man får verkligen se upp nu och inte slappa till.
Avstånd alltid typ 2 m, handdesinfektion i mängder, ytdesinfektion där folk tar i saker. Sätta sig i frivillig karantän i en vecka om man har minsta känningar.
Munskydd: kanske är det bra om man absolut måste tex färdas via buss, T-bana osv men inget att lita på alls. Signalvärdet att bära mask kan vara effektivt om det tolkas så att hålla ett extra stort avstånd, inte att det skulle vara ok att hålla ett mindre avstånd som en del tycks tro...
___
Gillar enormt att vissa butikskedjor börjat med förlängda öppettider, man öppnar tidigare och stänger senare. På så vis blir det betydligt färre i butiken vid varje tid, och jag väljer ju de tider där det är lägsta belastning och gärna gigantiska butiker typ Citygross som är som ett par fotbollsplaner i yta. Visst, man får en rejäl promenad men det är det värt och dessutom bra med tanke på hur litet man rör sig nu.
Silwer skrev:Armar?
Silwer skrev:Jo men de var ju snygga?
Silwer skrev:Jaha är det hon där bakom
Leopold skrev:Det tog nog en tio minuter för denna individ att betala med div rabatter och kortkrångel etc.
Silwer skrev:Det är väl inte direkt förbud mot saken iofs.
Han får ta sin chans att bli smittad.
Chris skrev:konstigt nog att det är alltid dom andra som trängslar och är dumma i huvudet och ställer till problem.
spelar ingen roll var man läsa och vilka dem är som skriva.... är jag ute och har möjlighet att observera sånt då är jag för det mesta mitt inne i trängseln... så nånting känns fel.
börne skrev:Därför jag valt att handla tidigt då där inte är mycket folk.
Men ok... dom kan ju bara ha parkerat där & är ute & går i friska luften, vem vet, så kan det ju va.
Silwer skrev:Humma, måste ju ha nåt till nyår.
ahayeah skrev:Det är fantastiskt att folk efter flera månader med det här inte insett att man kan handla allt, inkl alkohol på internet..
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst