Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

PLUTTE skrev:Så här ser min ut, funkar på de flesta.
För att följa länken så måste du registera dig.

vettedax skrev:Ja fjäderkomprimator kan ju va lite lurigt få till bra...man vill ju ha en som funkar på flertalet bössor..jag håller på med en som jag tror kommer funka på de flesta...då även Gissbössor...inte riktigt klar ännu men ni ser på bilden hur jag tänkt mig...den gängade hyllsan på överdel tving är en lamphållare helt enkelt...hål igenom på ca 7mm..justerbar ut å in genom bara vrida på hållaren....fästet på bössan blir ett endelsfäste som var över..aluminiumröret är en bit av ett tvättskaft till bilen..så rätt lite pengar ändå...för mig gratis...det blir en helt i metall senare..har material men vägrar svetsa eller köra vinkelslip i garaget.....våren kommer snart...jag fäster alltså tvingen i kilbasen helt enkelt..

Chris skrev:vettedax skrev:Sådan bänk vill man ju ha...inte använt sen jag gick i slöjden...
Finns ju hur många som helst faktiskt på begagnadmarknaden.
själv har jag 5 stk fördelat i hela huset![]()
duger även som skrivbord

vettedax skrev:...lite rolig å inte så snyggt men det gick ju...

Martin skrev:PLUTTE skrev:Så här ser min ut, funkar på de flesta.
Fasiken, den där var smart!
vettedax skrev:Ja..jag måste komma på nån adapter till mina BSA airsporter 3 st.......mercury 1st....stutzen 1st..alla med svanhalsen...kanske sätta bakänden i skruvstycket å snurra på pipan istället..kan gå..
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster