Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
pattedog skrev:Såg att det är tävling på lördag men det är väl inga hinder för att panga 22.lr på 50metaren?
vettedax skrev:nu kommer jag med en fråga helt ot....men nyfiken...hur tätt skjuter en bra skytt med 22a...sittande med stöd å kikarsikte...det var så många år sedan jag sköt på bana med 22a....då fick vi bara ha öppna riktmedel.....på 50 m menar jag nu.
börne skrev:vettedax skrev:nu kommer jag med en fråga helt ot....men nyfiken...hur tätt skjuter en bra skytt med 22a...sittande med stöd å kikarsikte...det var så många år sedan jag sköt på bana med 22a....då fick vi bara ha öppna riktmedel.....på 50 m menar jag nu.
Min bästa någonsin.
Mer normal träffbild underst.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
pattedog skrev:Såg att det är tävling på lördag men det är väl inga hinder för att panga 22.lr på 50metaren?
pattedog skrev:Är nog på plats efter 9 så hinner man skjuta lite och se om man kan lyckas få det 5’e skottet att gå i samma hål som dom andra…
janned skrev:Jag och dottern kommer troligtvis ochockså !
Länge sen man luftade bössan nu !
börne skrev:
Extra kul var det också att se janned & hans dotter på banan. Jag & Leif sa det till varandra idag när vi sköt att du har varit saknad![]()
Nitro skrev:Ja jag räknar med att komma upp med prylarna från FT tävlingen med nymålade mål samt det andra.
Jag tänkte även skjuta lite.
Skulle vara tacksamt om jag får hjälp med prylarna som ska in i containern.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster