Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Stinsen skrev:Hur lätt är det att hitta att field target ens existerar som sport i Sverige?
Stinsen skrev:Tänk om man tryckt upp informationsblad om sporten och gett ut till återförsäljare av luftvapen, som de i sin tur skickade ut till kunder som gör beställningar. Det hade kunnat locka många nya skyttar.
börne skrev:gubbe skrev:Inte Skyttesport förvisso men ändå positivt.
Goa gubbar i Jaguarmagasinet nr 3.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Tjohoo... Kul att äntligen få se det i tidningen. Har ju bara sett texten & dom bilderna som skulle va med.
Kapten skrev & jag bidrog med några av fotona, hoppas det kan locka nån![]()
Två från Onsala som är rätt gamla, tror dom är från 2014-2015 både på Thorgus & janned. Valde inte bilder på fetebössor utan höll det på en "jägarmässig" nivå vad gäller stilen på bössorna. Ett från gubbes tävling 2020 på själva fallmålet, sen Leopold uppe på Johannas skyttefest 2016 med sin super tunade Kines.
Bra skrivet av Fredrik
vettedax skrev:Högsbos banor nerlagda helt...där fanns alla möjliga banor..allt....nu stängt...jakt däremot har ökat....har väl blivit en lyxhobby tror jag...

Martin skrev:Skulle de inte stänga Högsbo?
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
BsaR10 skrev:Högsbo är lovade att kunna fortsätta tills Nybygget i Kallebäck är klart.
vettedax skrev:BsaR10 skrev:Högsbo är lovade att kunna fortsätta tills Nybygget i Kallebäck är klart.
vet du om luften å pistolskyttet är igång.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster