Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
PLUTTE skrev:Helt rätt tänkt, körde min första Hw30s i 1år innan jag monterade optik m.m. En petsleeve och lite brickor bakom en 7.5j fjäder gör underverk, undrar om bössorna som säljs i Sverige gör några mer j än så?
vettedax skrev:Helt klart en fin bössa..min 30a låg klart under 10J..med PG2 i kom jag upp till 10J. Jsb4,52 ca 195 mps...nu har jag ju fler Hw 30S..50S..95..98.. men jag tycker faktiskt att man får mer för pengen om man köper HW95...lite mer vuxenbössa..lite tyngre.. behövs inget PG2 i, redan färdig från fabrik..drygt 10J..lite dyrare men mer bössa. köpte min ganska nyss å det var inget twang eller oljud vid uppspäning..klar från fabrik..
börne skrev:vettedax skrev:Helt klart en fin bössa..min 30a låg klart under 10J..med PG2 i kom jag upp till 10J. Jsb4,52 ca 195 mps...nu har jag ju fler Hw 30S..50S..95..98.. men jag tycker faktiskt att man får mer för pengen om man köper HW95...lite mer vuxenbössa..lite tyngre.. behövs inget PG2 i, redan färdig från fabrik..drygt 10J..lite dyrare men mer bössa. köpte min ganska nyss å det var inget twang eller oljud vid uppspäning..klar från fabrik..
Dock inte lika optimal i 10J då den är byggd för mer effekt. Annars håller jag med dig.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 2 gäster