Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:för första gången satte reumatismen käppar i hjulet
Sako Finnbear skrev:SK R-M håller ihop riktigt fint.
Längesedan jag sköt .22lr. Får väl dra till banan med den någon dag...
börne skrev:Sako Finnbear skrev:SK R-M håller ihop riktigt fint.
Längesedan jag sköt .22lr. Får väl dra till banan med den någon dag...
Fast inte lika bra som dom SK Biathlon Sport jag nu hittat en bra batch av![]()
Jag menar.... En grupp med 10 skott från 50 meter på 8,32mm![]()
Tyvärr slut nu hos den handlaren jag handlade då polaren i klubben som tipsade mig om dessa köpte resten när jag sa jag köpte 2000 skott till
Sako Finnbear skrev:Vad får du ge per ask på 50 för SK Biathlon Sport ? Misstänker att du kommer ner
lite i pris på 2000 skott?
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Vad får du ge per ask på 50 för SK Biathlon Sport ? Misstänker att du kommer ner
lite i pris på 2000 skott?
Jag hade lite tur där för egentligen ger inte Vinslövs Vapen någon mängdrabatt alls vilket är lite dåligt om jag ska va ärlig, men jag lyckades väl fråga så pass snällt eller nåt att jag fick 10% så från 95kr till 85,50kr asken blev det. Var väl för att jag precis köpt en låda & bara några dagar senare kom tillbaka & ville ha mer för dom gick så pass bra. Man ska ju ha tur med batchen man får ibland![]()
Problemet med vanliga jaktaffärer är ju att dom är svindyra med ammo.
Köper man två 500 pack eller mer hos Skytteservice i Älmhult ger man 58kr st för CCI Std Velocity medan t.e.x. Jaktia här i stan tar 89kr vilket är löjligt stor skillnad.
Köper man en 500 pack eller mer SK Biathlon Sport så ger man 84kr hos Skytteservice i Älmhult medan man ger 95kr där jag köpte, ingen koll på priset hos Jaktia i det fallet.
Men det är 12 mil fram & tillbaks för mig till Älmhult så man får ju fan handla en del om det ska löna sig.
Sako Finnbear skrev:Ser bra ut!
Bössan gillar den ammon...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster