Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:Brukar gå å öppna siktet fram, verkar som det kommit till ändläget på ena vredet. Prova öppna å då ser du inn vad som är fel. Oftast.
vettedax skrev:Jag satte ett element optics heli på min dreamline, kanonsikte för det priset.
H.. skrev:vettedax skrev:Brukar gå å öppna siktet fram, verkar som det kommit till ändläget på ena vredet. Prova öppna å då ser du inn vad som är fel. Oftast.
öppnade fram som du sa, och ser att optiken där inne lutar åt ett håll, mot "väggen". men vad gör man åt det?
H.. skrev:Verkar finnas flera varianter av den
vettedax skrev:Fick du ordning på siktet?
Batistuta skrev:En del sikten har lång garantitid. Jag fick ett nytt Hawke sikte genom deras "no-fault lifetime warranty"
Så har du ett märkessikte så kanske de löser det problemet!
börne skrev:H.. skrev:Verkar finnas flera varianter av den
Element Optics Helix är grymt prisvärt oavsett SFP eller FFP. Vill man upp ett steg till är Titan för 8495 kr väldigt trevliga, kollade i ett som en i klubben har.
Sen finns det ju även Nexus & Theos men då springer det iväg i pengar.
Deras nya serie Immersive verkar intressant, men finns bara upp till 14X förstoring.
judgecipher skrev:Element optics är prisvärda. Haft Helix 6-24, Titan 3-18 o Titan 5-25. Hade nog otur med mitt Helix då parallaxen inte fungerade som den skulle. Titan 3-18 är nog det jag var mest nöjd med, men byttes bort då den satt på min förra 22lr.
börne skrev:Skulle inte tro ditt sikte har nån garanti. Ett Tjingtjong sikte för dryga femhundringen som med sitt namn vill se ut som en Zeiss sikte.
.
börne skrev:
FFP. First Focal Plane.
H.. skrev:vad tror du om fästena. kommer dem passa impacten? förstår inte vad medium och high betyder
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst