Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
groda skrev::smt007 Ok ser ju bra ut,men bössan verkar tung,bsa Hw mm har ju en del lätta gevär,bsa endast begagnad,killen här har ju en meteor mk3 som ja renoverat,han gillar den,vikten är väl ca 2,5kg![]()
vettedax skrev:Diana har ju flera lämpliga, tex 23, 25, å 27...välskjutande med stabila sikten å gedigen konstruktion, bsa meteor är å förblir en skitbössa jämfört med Diana. her flera av varje å kan dom utantill.
Batistuta skrev:Varför inte den nya HW junior bösan?
För att följa länken så måste du registera dig.
groda skrev:Till vettedax,ja diana är ju bra men man kam ju inte kalla bsa meteor för skitbössa en enkel o bra konstruktion,men förstår att du inte har så stor erfarenhet av luft o krutvapen,men yngre personer har väl inte det idag,synd
zpiff skrev:Vilka avstånd ska det skjutas på? Vilken precision önskas? Jag har en Artemis pistol som jag monterat fällkolv på och just nu kikarsikte, brukar vara rödpunkt. Den är ingen hål i hål i hål stansare, men jäkla kul!
PLUTTE skrev:Etienne, dina projekt var alltid roligt att följa. Men en bössa mina barn (och jag) använder mycket är ett Gamo 68 med lite kärlek peetsleve, syntetpackning putsa trycket så funkar den mycket bra. Annars är i co2 segmentet Umarex 850 riktigt bra.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster