Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ivage skrev:vad är skillnaden mellan t ex leapers kikaren och gamo kikaren?
Skogshuggarn skrev:ivage skrev:vad är skillnaden mellan t ex leapers kikaren och gamo kikaren?
Skillnaden mellan dessa sikten är att de ena av dom är tillverkat i Kina,medans det andra är tillverkat China
ogster skrev:Jag hade ett gamo 4-12¤44, det höll säkert 200skott på min ena fjäderbössa...
The Kid skrev:Köpte precis ett Luger 2.5-10x56 har ej fått det än men får hoppas att det är ngn kvalite ska vara tyskt märke men men pris 1900, 3-9x 40 ligger på ca 700.
För att följa länken så måste du registera dig.
Markarn skrev:...själv har jag en Hawke 3-9x40 AO på min hw97:a. Det är säkert en kina kikare det också med allt vad det för med sig, men jag har skjutit ca5000 skott och den fungerar fortfarnade klanderfritt.....så enligt mig är det en bra kikare för den pengen.
Om du vill lägga mer pengar har ju zeiss en fin kikare...6-24x72, lite att åka med nu när höstmörkret börjar falla onödigt tidigt....
jonish84 skrev:NYTT SIKTE! ska köpa mig nytt till at44 6,35. Skall även funka 100 meter+ vissa sikten brukar hamna utom skjutfält i de avstånden:( förslag någon?
Tänkte runt 2000 spänn max
The Kid skrev:Köpte precis ett Luger 2.5-10x56 har ej fått det än men får hoppas att det är ngn kvalite ska vara tyskt märke men men pris 1900, 3-9x 40 ligger på ca 700.
För att följa länken så måste du registera dig.
robban71 skrev:jonish84 skrev:NYTT SIKTE! ska köpa mig nytt till at44 6,35. Skall även funka 100 meter+ vissa sikten brukar hamna utom skjutfält i de avstånden:( förslag någon?
Tänkte runt 2000 spänn max
Jag skall förhoppningsvis till skjut vallen till helgen då skall jag prova att skjuta lite på 100 vallen med min fjäderpinne, då får jag se vad leapers (Accushot 3-12x44 AO IR ) kan... och jag med kanske. för jag tror att min HW kan prestera ganska bra på dom avstånden med.. men den lilla erfarenhet som jag har av kikare så tycker jag att den kikare som jag har är väldigt bra gämfört med andra billiga kikare, som Swiss arms, Walter osv. men annars finns ju leupold och en del andra jägarmässiga, men dom kostar ju lite mer...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster