Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Blev lite förälskad i Öbergs nya bössa.
AnToSe skrev:Jag tar med ölen så bidrar ni med PCP kunskaperna (kanske även lite skjuttips och roligt skytte).
öberg skrev:
Min dyktub räcker i c:a ett år och jag kör ju på licens pcp. .
Hur stor tub har du egentligen?
gubbe skrev:Lata "ungdomar"! Det är väl en perfekt uppvärming att pumpa upp bössan i tryck så man får upp värmen innan man går ut i köld och blåst.
Åsa-Nisse skrev:Men du kan ju få nöjet att handpumpa min 500cc tub någon gång eftersom att du gillar uppvärmning .
Skogshuggarn skrev:AnToSe skrev:Jag tar med ölen så bidrar ni med PCP kunskaperna (kanske även lite skjuttips och roligt skytte).
Synd att jag är nykterist och väldigt fundersam över syftet med statens alkoholmonopol,,om du lämnar pilsner´n hemma är du välkommen hit .
gubbe skrev:Åsa-Nisse skrev:Men du kan ju få nöjet att handpumpa min 500cc tub någon gång eftersom att du gillar uppvärmning .
Får jag bara tömma den sen också är det inga problem.
yellonet skrev:gubbe skrev:Åsa-Nisse skrev:Men du kan ju få nöjet att handpumpa min 500cc tub någon gång eftersom att du gillar uppvärmning .
Får jag bara tömma den sen också är det inga problem.
Hehe... låter som ni pratat om något helt annat
sälstryparn skrev:Sedan ryggskottet har släppt är det bara roligt att pumpa igen .
Varje pumpning är ju ett intyg på att man haft roligt....
jonish84 skrev:ska pumpa dagarna långa när min fx pump anländer:) Det ska bli intressant och se om det är så jobbigt som alla säger...
jonish84 skrev:ska pumpa dagarna långa när min fx pump anländer:) Det ska bli intressant och se om det är så jobbigt som alla säger...
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster