Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
oden-68 skrev:Thermos i framänden nä tackFinns inget som går upp mot en Vacker Fjäderbössa
Tycker jag i allafall men smaken är som Röven Klöven(småländska)
Micke skrev:Fjädergevär är helt enkelt snyggare. Sedan finns det ju PCP som är så grymt fula att de är snygga, och man ställer sig då frågan om man bara är konservativ och inte med i den tekniska utvecklingen. Eller vad sägs om den här: För att följa länken så måste du registera dig.
/ MIcke
oden-68 skrev:Den Absolut snyggaste bössan är ju Theoben Eliminator så då är väll alla glada o nöjdaVarken Fjäder eller Pcp utan Gasfjäder bra va
Hawkeye skrev:Fjädergevär är snyggast. Jag är konservativ när det gäller utseende på bössor. Tycker denna är otroligt snygg. För att följa länken så måste du registera dig.
HerrLarsson skrev:Hawkeye skrev:Fjädergevär är snyggast. Jag är konservativ när det gäller utseende på bössor. Tycker denna är otroligt snygg. För att följa länken så måste du registera dig.
Var ju riktigt snygg...för att vara fjäder...
Och jodå Micke, jag håller med dig fullständigt om Talonbössan. Troligen den fulaste skapelse jag någonsin sett.Den chockrosa var ju inget man hänger på väggen heller, även om den säkerligen matchar julpyntet...
Kanske kan skapa en tråd med bilder på dom fulaste bössorna.Eller är det redan gjort?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster