Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dano_swe skrev:Om jag slänger iväg 6k på en pryl förväntar jag mig att den ska funka felfritt oavsett om det är en bössa, gräsklippare eller TV. Folk verkar vara alldeles för snälla. Klaga mer! Det gör jag.
/dano
gubbe skrev:Jag har skjutit 15000 skott med mitt cyclone
buckshot2000 skrev:Njae , FX har väll aldrig beskyllts för att vara BRA prylar förutom från folk som saknar referenser ?
FX köper man mestadels pga. tillgängligheten och för att reservdelstillgången är god , men sådär jättebra kvalitet tycker iaf. inte jag det är även om många slår sig för bröstet över hur fantastiska deras FX är.
Gör man iordning en FX bössa och trimmar in hammarfjädern ordentligt är det en bra bruksbössa , det brukar vara lite småfel på de flesta FX vapen , allt från grader i pipmuffen till läckande O-ringar och skruvar som är dragna för hårt eller för löst , det mesta går ju att fixa ganska enkelt.
Tror inte jag köpt någon FX bössa som varit helt felfri , den senaste var det magasinet i plast som var sprucket vid leverans , byttes ut på garanti förvisso.
dano_swe skrev:Om jag slänger iväg 6k på en pryl förväntar jag mig att den ska funka felfritt oavsett om det är en bössa, gräsklippare eller TV. Folk verkar vara alldeles för snälla. Klaga mer! Det gör jag.
/dano
dano_swe skrev:Alla har vi olika ekonomi, men är det inte konstigt om folk väljer att börja skruva på sin nya bössa istället för att lämna tillbaka den när det är ett uppenbart garantiärende det handlar om? En sak om man vill tuna, då förstår jag om man vill plocka fram verktygslådan direkt.
/dano
Jazz skrev:Det är inte 6000, det är sextusen +kikare + luftpump eller tuber + påfyllningskitt.
Jag tror inte att man kan stanna under 10 för ett nytt gevär om man inte har ett pcp tidigare.
De flesta hamnar nog på runt 12 för sitt första pcp.
dano_swe skrev:Tycker det är hög tid att någon FX-återförsäljare ger sig in i tråden och övertygar mig om att FX är ett bra och tryggt köp. Har sneglat ett tag på Verminator, men det här gör mig jäkligt skeptisk. Åtta lakan och så ska man plocka fram Dremeln det första man gör? Nej tack,
/dano
dano_swe skrev:Tycker det är hög tid att någon FX-återförsäljare ger sig in i tråden och övertygar mig om att FX är ett bra och tryggt köp. Har sneglat ett tag på Verminator, men det här gör mig jäkligt skeptisk. Åtta lakan och så ska man plocka fram Dremeln det första man gör? Nej tack,
/dano
Johnny skrev:Ett alternativ till Verminator kan vara Ultran, min kostade 4200 kr (2006).
Föregångaren till G-sor (Logun Axsor) har jag också haft som 177 Carbine och den fungerade mycket bra, klart bättre än min gamla FX2000.
Johnny skrev:Tack så mycket...
Det kommer en serie om köpråd längre fram...
Johnny skrev:Ett alternativ till Verminator kan vara Ultran, min kostade 4200 kr (2006).
Föregångaren till G-sor (Logun Axsor) har jag också haft som 177 Carbine och den fungerade mycket bra, klart bättre än min gamla FX2000.
Hur mycket senare !!!!!!!!!!!!!!! Vill han den nu
Vad var det som du tycker var dåligt med FX2000?
bippsan skrev:Det verkar som kvaliten på FX har sänkts rejält Sen jag köpte min bössaFör på den tiden så höll man ju FX rätt så högt,
men nu läser man ju nästan bara om alla som har alla möjliga problem med domTrist.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster