Har funderingar på att byta bort min nyinköpta cyklone till förmån för en Gladiator Mest för den stora luftmängden Bra att slippa springa till bilen och fylla på när man är på skyddsjakt uppdrag finns det annat att tänka på vid ett byte?
Komunjägare 3 hundar varav en förvirrad bensinen är för dyr för att slösas upp på tråkiga maskiner
Köp en Verminator istället för en Gladiator om du skall ha den till jakt, effekten räcker och blir över och luftmängden räcker till 9 magasin utan problem! Liten och smidig och ypperlig precision! Finns en i köp och sälj, min
Det är inte givet, du skjuter när du vet att du träffar, om detta är på 15 eller 40 meter spelar mindre roll. Finns jägare som avfyrar säkrare skott på 150 meter än vad vissa gör på 50 meter, vem är då den ansvarsfulla?
Jag hade alla gånger tagit Verminator före Gladiator för skyddsjakt.
Kraften räcker gott och väl samtidigt som man kan montera 500 cc tub på den.
Ju längre avstånd man skjuter på desto större är risken för oönskad utomstående påverkan av projektilbanan (ex vinden). Därmed är det inte sagt att alla långa avstånd är oansvariga men riskerna för ett dåligt skott ökar alltid med avståndet.