Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Så olika Admin och en av dess moderatorer kan uppfatta saken!
Skulle det inte gå att klämma in en 10/22 avdelning i detta forum också?
Johnny skrev:Så olika Admin och en av dess moderatorer kan uppfatta saken!
Men så valde jag ju också att lämna verksamheten innan den gick omkull..
Grövsten skrev:RoLig :
Nja.. Jag tycker nog att det fanns rätt många som kunde hålla det på "lagom" nivå.. Fast däremot..så här sett i backspegeln så avhandlades
nog väl många känsliga ämnen. Men om vi ser till rent luftvapenrelaterade trådar..så tycker jag att det mesta var trevligt..
Nåväl.. Nu är det forumet ett minne blott. Kanske blir lite sprutt på detta forum..oxå..framöver. Med ett gäng nya medlemmar...![]()
scratch skrev:Mikebike
Varför blev du bannad? Vad jag har sett utav dig här så brukar ju inte du starta så mycket bråk
ogster skrev:
Dra nu inte igång nått onödigt tjaffs här...
Grövsten skrev:Inte jag som tog bort det... Men ska inte tjafsa med dig...
Aha, det var nytt för mig, men du bannade ju mig redan 2006, så jag är dåligt uppdaterad.
Johnny skrev:Aha, det var nytt för mig, men du bannade ju mig redan 2006, så jag är dåligt uppdaterad.
Nu var det iofs inte JAG som bannade dej....
soul skrev:Oj det var trist, det har ju känts som ett hemmaforum, nåja får konvertera till detta istället fast här fattas ju en "krut" avdelning...
MrBlarren skrev:soul skrev:Oj det var trist, det har ju känts som ett hemmaforum, nåja får konvertera till detta istället fast här fattas ju en "krut" avdelning...
Krutvapen finns det ju andra forum för och namnet på detta forum är ju luftvapen.info så det bör ju inte blandas in i ett luftvapenforum......det är ju min åsikt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst