Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Du får nog ändra till 20m gubbe lille.gubbe skrev:På 30m känns det fortfarande som om man får till en bra avfyrning kan träffa ett föremål av en en kronas storlek. Så 30m får bli mitt favorit avstånd. (stående skytte).
gubbe skrev:För att följa länken så måste du registera dig.Du får nog ändra till 20m gubbe lille.gubbe skrev:På 30m känns det fortfarande som om man får till en bra avfyrning kan träffa ett föremål av en en kronas storlek. Så 30m får bli mitt favorit avstånd. (stående skytte).
Trodde knappt att det gick skjuta så tätt med en fjäder bössa. Fantastiskt bra AnToSe.AnToSe skrev:5 skott inom en enkrona
gubbe skrev:En dagens serverad, varsågod.
eddie skrev:lutande mot studsmattan
Helt rätt zeno, det viktigaste är att det är roligt.zeno skrev:HW30an roligast.
gubbe skrev:Provade golf för första gången i lördags
Skogshuggarn skrev:Minigolf ?
gubbe skrev:Fick tips av Skogshuggarn på en annan tråd att prova "mindre" diaboler, och mycket riktigt tycker jag mig få lite mindre träffbilder när jag skjuter med stöd. Stående hjälper det inte.
Ja det kanske var det han menadeeddie skrev:gubbe skrev:
Fick tips av Skogshuggarn på en annan tråd att prova "mindre" diaboler, och mycket riktigt tycker jag mig få lite mindre träffbilder när jag skjuter med stöd. Stående hjälper det inte.
Är du säker på att det var dimension inte antal minskar man antalet blir det ju färre missar
streamcap skrev: jag har ett skjutavstånd på 20-25 meter. Vad Skall Jag Skjuta På?
förslag på en tavla/motsv som ger mig "lagom" utmaning på max 25 meters avstånd, med utskrift på vanligt A4 och med ett .22 fjädervapen.
G0LI4T skrev:Den lilla träningstråden.
Helt utan krav på skyttens förmåga.
En tavla per dag / bössa. Valfritt avstånd.
( 25 skott på en femprickstavla )
Det går lika bra att rita fem ringar på baksidan av en enprickstavla .
Det tar ungefär max 15 min att skjuta 25 skott i lugnt tempo, utan att göra något längre uppehåll.
Det har väll alla tid med
OBS:
Vill man posta kommentar, så gäller att man postar en egen tavla.
Ange :Datum
( Och gärna en liten text om hur kul det är att träna
Bössa
Ammo
Avstånd
Skjutställning)
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster