Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ubbe skrev:Mindre än en vecka kvar ,, någon som är laddad ??
öberg skrev:En annan har faktiskt tänkt och dyka opp denna gång
Daniel O skrev:öberg skrev:
En annan har faktiskt tänkt och dyka opp denna gång
Vad skönt att det är en annan, ett tag trodde jag nästan att det var du
ogster skrev:Nu är strax banan lagd å det börjar bli dax för korvgrillning, känner på mig att morgondagen kommer bli mycket lyckad
buckshot2000 skrev:Jag vill tacka arrangörerna och alla medverkande för en trevlig dag och en bana som var precis lagom svår.
Och vilken tur med vädret !
Hoppas verkligen att det blir minst TVÅ tävlingar i Laxå nästa år !
Synd även att Sandstig inte var där
förutom ryktesvägen att en korpulent lufttjuv sågs fingra bland tuberna som stod vid en vägg tydligen skadesköt även samma herre 1 st Kronograf när han blev påkommen
Fjutt skrev:Ville bara beklaga min att jag missade denna tävling hört att det var kanon förutom ryktesvägen att en korpulent lufttjuv sågs fingra bland tuberna som stod vid en vägg tydligen skadesköt även samma herre 1 st Kronograf när han blev påkommen *L* det låter som något ur en film från sällskapsresan *L*
Hörde att det även blev av med 50 meters skytte St kontra LW pipa där en enormt duktig kille från Linköping sköt brallan av St pipe bössa men sin gamla LW bössa! det vore kul om ni sparat några bilder tavlor mm på begivenheterna att lägga upp här för att jämföra med Sandstigs enorma precisions pipa det vore väldigt intressant efter som han visat med sina tavlor att hans bössa är oslagbar. Synd även att Sandstig inte var där och kunde visa vad hans skytte är av för kvalitet men det kanske blir flera tillfällen!
Önskar er alla en fin dag utan regn och blåst för fint skytte!
R
Noppe skrev:hej såg vad som hände där vid kronon o mig vetligt vart tydligen skadan redan i kronon då mannen i fråga tydligen gick direkt till ägaren o talade om vad som hänt ..
skadan var tydligen gjort redan tidigare av en engelsk deltagare i annan tävling
stod brevid sedan då bössan provsköts o det bara ramlade ur pipan då kollades trycket i bössan med flera olika tuber o alla visade 200 bar men efter allt snack om hur farliga hatsans tuber är så förstår jag ägaren att han vart nervös att hålla i bössan,,
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster