Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Fjutt skrev:Ja,, är det så jag åker på den tävlingen så tänker jag sätta upp elstaket runt mina tuber
newbie123 skrev:Funderar på att titta upp för att se hur det går till.Hoppas bara bilen håller,inte i bästa skick.Finns det annars ngt annat tips på färdmedel så att jag kan ta mig dit?Är väldigt nyfiken.
newbie123 skrev:Funderar på att titta upp för att se hur det går till.Hoppas bara bilen håller,inte i bästa skick.Finns det annars ngt annat tips på färdmedel så att jag kan ta mig dit?Är väldigt nyfiken.
Martin skrev:Fjutt skrev:Ja,, är det så jag åker på den tävlingen så tänker jag sätta upp elstaket runt mina tuber
Ingen som kommer på Onsalas (eller någon av de andra föreningarnas) tävlingar skall behöva vara orolig att nån skall gå och pilla på deras vapen/tuber. Det är en oskriven regel på skjutbanor att man rör inte andras vapen utan att fråga först. Det gäller ju iofs i samhället i övrigt också, att man inte pillar på andras ägodelar, men i synnerhet på skjutbanor.
Jag har under årens lopp rest runt på otaliga skjutbanor/skyttetävlingar genom landet, och aldrig varit med om att något tassat på andras ägodelar. Sådant beteende skall inte accepteras!
Jag var inte med på den tävlingen där det tydligen skall ha skett, men om så är fallet är det inte OK!
Jaså du, det säger duLasse 47 skrev:Om jag kommer ner får du ha två! Fyllda för jag har ingen än!!! Men vill du Pumpa för mej Så OK...Jag köper Lite Dricka till ossOm jGa kommer ...Lasse
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster