Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Han har bara tur! Det hörde jag med egna öron han själv säga varje gång han sköt omkull en försvarslös stackars ekorre eller råtta. För att rättfärdiga sitt betende sa han att det i själva verket var mördarekorrar.Fjutt skrev:där en enormt duktig kille från Linköping sköt
Fjutt skrev: förutom ryktesvägen att en korpulent lufttjuv sågs fingra bland tuberna som stod vid en vägg tydligen skadesköt även samma herre 1 st Kronograf när han blev påkommen
Sandstig skrev:Fjutt:
Du var mig en rolig typ du....måste vara skönt att leva i din värld där allt är svart eller vit....
Jag sköt helt klart under min egen förmåga vid bänkskyttet, jag vet vad jag har skjutit med bössan och jag vet att fler personer har sett detta med egna ögon och defacto att jag sköt 36 poäng på tävlingen tycker jag talar för sig självt....
/A
Skogshuggarn skrev:Fjutt skrev:
förutom ryktesvägen att en korpulent lufttjuv sågs fingra bland tuberna som stod vid en vägg tydligen skadesköt även samma herre 1 st Kronograf när han blev påkommen
JAG TYCKER PERSONLIGEN ATT DEN PERSON SOM FIFFLAR MED ANNANS TÄVLINGSUTRUSTNING BORDE BLI DISKAD FRÅN TÄVLINGEN
Skogshuggarn
Fjutt skrev:Skogshuggarn skrev:Fjutt skrev:
förutom ryktesvägen att en korpulent lufttjuv sågs fingra bland tuberna som stod vid en vägg tydligen skadesköt även samma herre 1 st Kronograf när han blev påkommen
JAG TYCKER PERSONLIGEN ATT DEN PERSON SOM FIFFLAR MED ANNANS TÄVLINGSUTRUSTNING BORDE BLI DISKAD FRÅN TÄVLINGEN
Skogshuggarn
Tycker som du Öberg att saker och ting skall vara klart som korvspad,,tillika självklart att man inte tar sig själv rätten att röra tävlingsutrustning som ställs upp av andra tävlande . Man måste vara vädigt speciellt funtat för att tycka att det skulla vara okay ! Nu står det så här i arangörsgruppens regler för tävlande : Reglerna bygger på att saker som inte är medskrivna som tillåtna anses vara förbjudna. Är det okay att smyga omkring som en ögontjänare , utan tävlingsutrustningens ägeres medgivande , och då göra som man vill med uppställd utrustning ?
Jag vill inte ha det så,,vill NI ?
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster