Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Görgen, bra belysning är alfa & omega för allt skytte! Här är ett tips.
Skaffade just en 50 W halogenspotlight 220 volt GU10-fattning, lampa plus lamphållare avsett för tak/väggmontage för 79 spänn på Jula. Absolut perfekt målbelysning, monterad på ca 150-200 cm snett ovanför/bredvid måltavlan med 45 graders belysningsvinkel. Vill man ha starkare/bredare belysning skaffar man en till. För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Datum 18 okt
En Tracker är ganska krävande, minsta okoncentration, minsta avfyrningsfel eller fel grepp så straffar den dig och skickar kulan allvärdens väg. En härlig motståndare helt enkelt.
Kloka ord.Leopold skrev:med ibland men det behövs annat också.
Jag håller med till fullogubbe skrev:En Tracker är ganska krävande, minsta okoncentration, minsta avfyrningsfel eller fel grepp så straffar den dig och skickar kulan allvärdens väg. En härlig motståndare helt enkelt.
eddie skrev:Jag håller med till fullogubbe skrev:En Tracker är ganska krävande, minsta okoncentration, minsta avfyrningsfel eller fel grepp så straffar den dig och skickar kulan allvärdens väg. En härlig motståndare helt enkelt.![]()
Vapen Tracker DL .22
Ammo Milbro TR
Avstånd 21 m
Stående med stöd
Nu känner jag igen min gamla tracker, den behöver sin ursprungs effekt för att bli normal!
Så nu kan man äntligen börja träna lite med den igen
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Slappna av lite för mycket
Görgen skrev:Det ser ju bra ut, är det säkert att du inte har köpt ny bössa.
Nu börjar det likna något.Bromslätt skrev:men man tävlar mest med/mot sig själv
Bromslätt skrev:Va kul. Jag visste att jag kunde. Lite koncentration och fokus på uppgiften så...
Kvällens 2'a tavla, men jag är hyfsat glad över mitt resultat. Kanske hinner en tavla till senare i kväll.
Bösa: HW 30S
Ammo: JSB Exact 4,52
Skjutställning: Stående
Avstånd: 12 m
Sikte: Gamo 4-12 x 44 AO
CC: ca 23 mm
Inte värsta superresultatet i jämförelse med de flesta andra härmen man tävlar mest med/mot sig själv, iaf än så länge.
För att följa länken så måste du registera dig.
Bromslätt skrev:Inte värsta superresultatet i jämförelse med de flesta andra härmen man tävlar mest med/mot sig själv, iaf än så länge.
npaulsson skrev:Bromslätt skrev:Inte värsta superresultatet i jämförelse med de flesta andra härmen man tävlar mest med/mot sig själv, iaf än så länge.
Skjut dig inte i foten. Det var ju helt klart bra skjutet.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster