Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Daniel skrev: har även beställt ett leapers 4-16x50 varför föll det bort för dig?
fonkystuff skrev:Jag har ett Simalux Target som jag älskar och beställde faktiskt ett nytt igår, det har just skärpa till under 7 meter, vilket är ganska bra. "flyttar" sig inte i träffbilden och har fin optik med bra ljus. Jag är kort sagt mycket nöjd med kvaliteten - mycket sikte för pengarna.
jag tycker Simaluxen är strået vassare.
Lycka till!
fonkystuff skrev:Hur gick det, blev det simalux?. Progunner verkar inte ha mildoten på nätbutiken just nu, så jag fick "vanligt" hårkors denna gång, men det var helt OK det oxå. Jag är supernöjd!
Superbee skrev:Mil-dot står inte för att det är militärt, Mil står för milliradian vilket är ett mått för att räkna ut vinklar matematiskt 360 grader = 2PI*r(adianer, obs ej millirad...)
Jag håller med Daniel, mil-dot är grymt om man lär sig det.
Daniel skrev:jag har ett gamo 4-16x50AO jag är nöjd med det har även beställt ett leapers 4-16x50 varför föll det bort för dig?
öberg skrev:Daniel skrev:jag har ett gamo 4-16x50AO jag är nöjd med det har även beställt ett leapers 4-16x50 varför föll det bort för dig?
Vad tycker du om Leapers siktet nu?
Skall beställa ett den 25:e
Men kollade i senaste numret av AirGun World och då slog det mig att det fanns inte ett enda Leapers eller Simalux heller för den delen i någon av annonserna! Och dom är ganska så många i den tidningen.
Vad kommer det sig tro?
Någon som vet?
Daniel skrev:Jag har inte testat leapers siktet änhadde med mig det förra helgen men ingen insektsnyckel som man behöver för att ställa in siktet upp,ner,vänster och höger. iallfall så som jag uppfattade de.
Pierre skrev:Daniel skrev:Jag har inte testat leapers siktet änhadde med mig det förra helgen men ingen insektsnyckel som man behöver för att ställa in siktet upp,ner,vänster och höger. iallfall så som jag uppfattade de.
Den insex skruven "Zero resetting hex screw" använder du för att nolla siktet när du skjutit in det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster