Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Med skotträdsla menar jag att man inte ser igenom hela skottet dvs finriktning avfyrning och efterriktning och gör man inte det är det kört.
eddie skrev:...inte alltid lätt att krama av så avfyringsögonblicket kommer som en överraskning![]()
gubbe skrev:Det svåra tycker jag är att hålla lika "löst" tex olika kläder eller olika skjutställningar gör att bössan rör sig olika. Bra skjutit hur som helst eddie skulle gärna sett gräddtårtsfattningens träffbild på lite längre håll, ser ut som du har något riktigt bra på gång.
Kanon eddieeddie skrev:En mycket glad Trackerägare har skjutit dagens tavla!
Nu är du allt ordenligt fast i luftgevärs träsketBromslätt skrev:Efter det så smet jag 2 timmar för tidigt
Bromslätt skrev:Hade lite tråkigt på jobbet idag så jag fuskade och gjorde en dubbeltavla på betald arbetstid...
Tack men jag lovar dig att det ska bli betydligt bättre.eddie skrev:Gubbe och Göran- Att ni träffar så bra på dom avstånden stående utan stöd är ju riktigt bra
gubbe skrev: jag lovar dig att det ska bli betydligt bättre.
Bromslätt skrev:Efter måååånga skott och tavlor i helgen.
Vänster tavla:
2010-10-31
JSB EXACT
Stående inne.
10 m
CC= sämsta 45 mm
Höger tavla:
Milbro TR
Stående ute.
30 m
CC = omöjligt att lista ut eftersom inte alla skott (borde varit 10 st) finns i tavlan.
För att följa länken så måste du registera dig.
Blir så jävla sur på mig själv när jag vet att jag kan bättre men man måste acceptera verkligheten. Gilla läget helt enkelt.
Trots allt så är jag en smula nöjd med 30 m tavlan, Ja, jag vet att inte alla skott gick in men det känns som det kan fungera på sikt.
Man är inte alltid på topp.
eddie skrev:gubbe skrev: jag lovar dig att det ska bli betydligt bättre.
Skjuter du med extra vikten monterad och nya kikaren? Redigt bra ivf att du kan få fem separata grupper på 18m!
Vapen AT44w
Ammo HN sport 5,5
Avstånd 42 m
Ställning sittande med stöd
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster