Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Inte dåligt stoffemannen, men framförallt roligt att se att du ger dig ut i snön och skjuter.stoffemannen skrev:Denna tavlan är skjuten på 100 meter
Tack det sammastoffemannen skrev:God fortsättning allihopa!
Knästående med stöd vilket inte var en helt optimal skjutställning för mig.
gubbe skrev:Du får sluta att skjuta så tätt.
eddie skrev:AT44 LW Long
stoffemannen skrev:Whohoo nytt rekord här på morgonkvisten!!
HW75
10 meter
10 x Meisterkügeln
Tvåhandsfattning, stående.
cc 24,5 mm![]()
![]()
Fan vad bra det höll ihop på serie två idag då, trallalalalallalaaaaKanske är så att växlingen till bössa några dagar har gjort mig till en bättre pistolskytt??
För att följa länken så måste du registera dig.
Görgen skrev:Bra skjutet. Är det samma Stoffemannen som var på väg att lägga pistolen på försäljnings hyllan för ett tag sen, eller har vi två Stoffemannen på forumet nu.
Ulf skrev:Beundrar er flit i tråden![]()
själv är jag i samma byxor som Edwin....
För att följa länken så måste du registera dig.
Med din inställning och mycket träning kommer du gå långt.Bromslätt skrev:Riktigt skitkul när man känner att "det är på gång"
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Tack så mycket.stoffemannen skrev:som vanligt!
Jag minns fortfarande med skräck din tavla på sid 5 av Dagens Oden, på tal om bra skjutet.Oden skrev:Bra skjutet Särskilt med El Gamon
Ja den är ganska kul, jag har varit hos paranteserna över nyår och roat mig med 6,35'an med 4-12x50ci.stoffemannen skrev:Aha tomten har gett dig en "riktig" bössa ser jag, kul va?
4an och 5an är inte och leka med.eddie skrev:första tavlan i år
stoffemannen skrev:Kolla vad man lyckades med i morse
gubbe skrev: 4an och 5an är inte och leka med
Vi som skjuter Tracker vet att det är en jätte bra tavla du levererat.eddie skrev:jag försökte återskapa det nu med hjälp av trackern men men
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster