Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Superbee skrev:Nån som har provat en hatsan 125 i cal .25?
Är ju lite på jakt efter en ny bössa o funderade på nåt pcp men jag börjar fundera om lite... Blir jämrans dyrt med en FX bössa när man bara ska plinka...
Daniel skrev:Superbee skrev:Nån som har provat en hatsan 125 i cal .25?
Är ju lite på jakt efter en ny bössa o funderade på nåt pcp men jag börjar fundera om lite... Blir jämrans dyrt med en FX bössa när man bara ska plinka...
varför inte vänta litegrann hatsans nya modeller kommer till sverige om ca 2 veckor menar då främst hatsan torpedo 155 som jag är mycket sugen på själv
Daniel skrev:Jag har också en hatsan mod 135 med trimmfjäder tycker att mina träffbilder är helt okey kolla recensionen jag skrev under recensioner.
fnz skrev:Är det någon som jämfört Mod 135 med Hatsans 125 och har några kommentarer kring det?
Tycker 135 verkar lite mer gedigen och ser lite bättre ut men frågan är om det är värt de extra pengarna?
För 900kr extra som en 135 betingar så ingår även ett 4x32 kikarsikte, är det nåt att ha eller mest bortkastade pengar då man ändå kommer vilja ha bättre optik?
Har även lagt märke till att Mod 125 har hela 5cm längre pipa, är inte det nåt som borde påverka precisionen till det bättre?
Går ut hårt i mitt första inlägg men hoppas nån orkar svara på någon av frågorna i alla fall
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster