Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Du har väl inte gett upp det stående skyttet, du som är en sådan naturbegåvning.Görgen skrev:Avstånd. 5x5 skott sittande med stöd på 15 meter.
eddie skrev:Avstånd 10m
Stående
Kan bara hålla med.snurr skrev:inte illa pinkat med pistol på 10m
gubbe skrev:Kan bara hålla med.snurr skrev:inte illa pinkat med pistol på 10m
Nä, ska man vinna massa tävlingar får man ligga i.eddie skrev:å många tavlor blir det, ingen vila här
Görgen skrev:Min ryggskada bråkar med mig
eddie skrev:Görgen skrev:Min ryggskada bråkar med mig
Snyggt jobbat trots ryggen, inget vidare när den bråkar!! Där ligger man i lä på det avståndet stående utan stöd![]()
Bsa Supersport
Milbro Rhino .25
Avstånd 30m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
7 första gick otroligt bra, synd på dom 3 sista
distraherad av förbipasserande lr va d va
Ja då får vi se om det hjälper på morgondagens tavlagubbe skrev:Som straff en öl mindre i kväll
gubbe skrev:Jämförd med Trackern hur är den?eddie skrev:Bsa Superport
Det är riktigt roligt att du skjuter så mycket även så här års.eddie skrev: så sköt jag 5 tavlor med varje i dag
Ja jag tränar febrilt så jag ska komma upp i din nivå innan jag får träfrackgubbe skrev:Det är riktigt roligt att du skjuter så mycket även så här års.
Jag tror nog att du redan är på min nivå och därför kommer jag träna ännu "febrilare" för att hålla jämna steg. Här kommer tex dagens andra dagens.eddie skrev:Ja jag tränar febrilt så jag ska komma upp i din nivå
Det var en snygg tavla du gjorde där.. åxågubbe skrev:tror nog att du redan är på min nivå och därför kommer jag träna ännu "febrilare" för att hålla jämna steg
Helt rätt tänkeddie skrev:Men d kvittar för d e lika roligt för det
Tråkigt, men du kan ju trösta dig med att du skjuter ruskigt bra med stöd. Hoppas du blir bra snart.Görgen skrev:Ryggjäkeln vill inte sluta jäklas
gubbe skrev:Tråkigt, men du kan ju trösta dig med att du skjuter ruskigt bra med stöd. Hoppas du blir bra snart.Görgen skrev:Ryggjäkeln vill inte sluta jäklas
Nu! Nej sitta och skjuta med stöd är inte min grej, blir bara arg när man inte träffa i tian. Kommer det då en flyer med jämna mellanrum sjunker humöret ytterligareGörgen skrev:När ska vi föresten få se hur du skjuter med stöd
gubbe skrev: sittande med stöd Dessutom började jag frysa.
tankryttarn skrev:dom kinesiska-älgarna fick vad dom förtjänade![]()
gubbe skrev:Bössa Cyclon FWB300
Ammo FX5.52 Jsb 4,50
Avstånd 18m
Skjutställning sittande med stöd.
För att följa länken så måste du registera dig.Nu! Nej sitta och skjuta med stöd är inte min grej, blir bara arg när man inte träffa i tian. Kommer det då en flyer med jämna mellanrum sjunker humöret ytterligareGörgen skrev:När ska vi föresten få se hur du skjuter med stödDessutom började jag frysa.
Helt klart.tankryttarn skrev:Ja hade kul, och de är väl de som är de viktiga
Inte en tia kvar så långt ögat kan nå.eddie skrev:rensa tiorna!
Tycker du att det är lättare att skjuta med liten förstoring?Görgen skrev:Förstoring. 4 Gånger.
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Handpumpa och stående skytte så håller man värmen.
Helt klart.tankryttarn skrev:Ja hade kul, och de är väl de som är de viktiga
Inte en tia kvar så långt ögat kan nå.eddie skrev:rensa tiorna!
Tycker du att det är lättare att skjuta med liten förstoring?Görgen skrev:Förstoring. 4 Gånger.
Ja så är det nog för dom flesta av oss. Jag brukar ha ca 10gr förstoring för att det syns direkt vid avfyrning om man gör fel.Görgen skrev:Effekten jag ofta får med för hög förstoring när jag skjuter utan stöd är att jag tycker att korset rör sig för mycket och försöker hålla det stilla vilket gör att jag spänner mig mer och korset far istället runt ännu mer.
Vi väntareddie skrev:Men imorgon då ska jag bara rensa tiorna
gubbe skrev:Vi väntareddie skrev:Men imorgon då ska jag bara rensa tiorna
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster